sobota, 29 sierpnia 2020

Tworzę z ITD Collection - Kartka na roczek

 

Witajcie Kochani :-)

 

Za mną kolejne scrapowe wyzwanie ;-)

Tym razem zmierzyłam się z dość nietypowym tematem pod względem samego charakteru pracy :-)

 

 

 

Miałam za zadanie stworzyć karteczkę na pierwsze urodzinki chłopczyka.
I zapewne od razu nasuwa się Wam pytanie - Cóż w tym jest takiego  nadzwyczajnego? ;-)

Właściwie niby nic. A jednak.

Usłyszałam w telefonie - potrzebna "na wczoraj" kartka na roczek dla chłopca.
No oki, da się ogarnąć, przecież zawsze mam zapasik odpowiednich tematycznie papierów, dodatków i różnego rodzaju drobiazgów - bo, jak większość scraperek - muszę być zawsze zaopatrzona w te najbardziej typowe i potrzebne produkty. I już miałam w głowie pewien plan, co z czego, z jakimi ozdobami, gdy nagle pada dodatkowe zdanie - najbardziej kluczowe dla całej sytuacji:

Kartka  ma być na pierwsze urodzinki ale wyglądem niczym nie odbiegać od rasowej, klasycznej pracy, przygotowanej dla dorosłego faceta, czyli: brązy, granaty, czerń, szarości i tematyka "poważna" - żadnych misiów, klocków czy koników na biegunach.   I tu mała zagwózdka - jak to ogarnąć by było ok, bo przecież praca potrzebna na już, więc o przeróbce czy wykonaniu nowej nie było nawet mowy.

Ponieważ zawsze mam pod ręką jedne z moich ulubionych i niezawodnych zestawów papierów scrapowych od ITD Collection, sięgnęłam po kolekcję STEAMPUNK, która łączy w sobie klasykę, elegancję i bardzo męski styl.

 To właśnie z niej powstał komplecik na pierwsze urodzinki malutkiego Vincenta :-)

 




 

Aż trudno uwierzyć że to praca na roczek, gdyby nie ta mała, umieszczona na
obu częściach urodzinowego zestawu, cyferka, wskazująca na charakter okoliczności ;-)

 



 

Tym razem z duszą na ramieniu oddawałam pracę w ręce Zamawiającej i pełna obaw,
niecierpliwie czekałam na Jej reakcję.





...WOOOOW - jest cudna!... - usłyszałam - ...Jest dokładnie taka, o jaką mi chodziło!...

No to UFFFF - odetchnęłam z ulgą - sprostałam, choć do samego końca nie byłam pewna czy to,
co powstało w mojej wyobraźni, również spotka się z aprobatą Klientki.




Dzisiaj urodzinki Małego Mężczyzny, dla którego stworzyłam ten bardzo nietypowy projekt :-)

Niech to będzie dla Niego i Jego Rodziców wyjątkowy, pełen radości dzień.



I dla Was, Kochani, pięknego, miłego weekendu - to już nasz ostatni, wakacyjny
a od września czekają nowe wyzwania - miejmy nadzieję że im sprostamy ;-)


Trzymajcie się zdrowo,

Inka

4 komentarze:

  1. Piękności powstały, no cudo! Pozdrawiam i życzę miłej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i ładna pamiątka dla Vincenta💙😀
    Pozdrawiam serdecznie🌼😃

    OdpowiedzUsuń