niedziela, 16 sierpnia 2020

Mediowa oprawa zdjęcia i niespodzianka dla Gości mojego bloga

 

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę do Was z pracą inspiracyjną przygotowaną dla Sklepu DREAMS, fundatora kreatywnej NIESPODZIANKI  dla Czytelników i Gości mojego bloga.

 

 

Zatem Moi Mili - przeczytajcie ten wpis uważnie i sprawdźcie co fajnego
jest do zdobycia  ;-)

 

Niedawno wpadły w moje łapki bardzo dobrej jakości farby, pasty i preparaty mediowe marki CADENCE - które postanowiłam szybciutko przetestować i zaprezentować Wam rezultaty swojej pracy.

 

 

Baza MDF, na której osadziłam przestrzenną kompozycję, to sporych rozmiarów klatka dla ptaków 
(50 x 30 cm). W mojej pracowni przeszła ona znaczną metamorfozę i stała się swoistym, bardzo oryginalnym stojakiem na zdjęcie :-)

 

 

 

 

Zamysł na ostateczny wygląd tego projektu skłaniał mnie w kierunku klimatów morskich - zupełnie wbrew właściwemu przeznaczeniu przedmiotu, na którym pracowałam :-)

 Ale ja już tak mam Kochani - nic nie jest oczywiste i przewidywalne a ja nigdy nie wiem dokąd zaprowadzi mnie wyobraźnia :-))) 

 



 

Bazę MDF pokryłam czarną farbą akrylową i na tak przygotowanym przedmiocie budowałam przestrzenną kompozycję z miejscem na umieszczenie fotki - jako dodatku i uzupełnienia projektu. 

Posługiwałam się mediami używając past, farb i mgiełek metalicznych, mieszając kolory i nakładając na siebie kolejne warstwy ;-) 

 



 

 

 

Pojawiły się fajne efekty kolorystyczne, klimatem dopasowane do projektu oraz oryginalne struktury. Do ich wykonania użyłam nie tylko mediów ale również gazy, sznurka, muszelek, piasku, miki oraz tzw. złomków w postaci dekoracyjnych zawieszek i elementów biżuteryjnych ;-)











Efekt mojego eksperymentalnego szaleństwa to zasługa materiałów i preparatów pochodzących ze sklepu DREAMS:

Dekor klatka dla ptaków rozm. 30X50cm

Mgiełka MIX Media Mix Media Ink Spray Paint ml.

Mgiełka MIX Media Mix Media Ink Spray Paint ml.

Farba Dora Metalic Paint 50ml.

Farba STYLE MATT 120ml ciemny turkus

Farba Premium 120 ml czarny

Metalik 150ml - MIEDZIANY

Kamienie do mix mediów 90ml - duże KMM03

 

 

Kochani, dzisiaj pierwsza propozycja kreatywnego wykorzystania bazy MDF w kształcie klatki dla patków. Projekt bezsprzecznie dedykowany Panom ale za jakiś czas będzie coś super kobiecego, delikatnego i praktycznego zarazem.

W planach mam przygotowanie kursu na ozdobienie i przystosowanie tego dekoru jako
przybornika na biżuterię - w taki sposób aby stanowił również  piękną ozdobę
naszej sypialni czy garderoby.

Jeśli zechcecie spędzić ze mną twórczo czas i pobawić się w upiększenie swojego kobiecego otoczenia, serdecznie zapraszam do skorzystania z super okazji, którą przygotował dla Was sklep DREAMS:

 

 

DEKOR - Klatkę dla ptaków otrzymacie GRATIS.

 robiąc zakupy w sklepie na kwotę minimum 200 złotych i wpisując w wiadomości hasło.

INKA

Oferta jest aktualna do 30 września 2020.

 

 Polecam bardzo serdecznie a ze swojej strony obiecuję Wam fajny i przystępny kurs w formie opisowej, który będzie dostępny we wrześniu tylko na moim blogu.

Będziecie mogli skorzystać z niego w dogodnym dla siebie momencie, bez presji czasowej
czy specjalnego dostosowania terminu do swoich prywatnych planów ;-)

Zapraszam do śledzenia mojego bloga i profilu na FB, - na pewno pojawi się wzmianka
o dokładnym  terminie publikacji kursu ;-)

 

Pozdrawiam wakacyjnie,

Inka

2 komentarze:

  1. Steampunk w wersji morskiej i z klatką dla ptaków? Ja to kupuję :) Fantastyczna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa metamorfoza Halinko :)

    OdpowiedzUsuń