sobota, 22 sierpnia 2020

Ślubnie w stylu Shabby Chic

Witajcie Kochani :-)


Ten gorący, sierpniowy weekend będzie jednym z niezapomnianych i najpiękniejszych w życiu dwojga zakochanych w sobie Osób. 

To właśnie dzisiaj wypowiedzieli przysięgę małżeńską i padło sakramentalne TAK, które połączyło na zawsze ich serca.


 
U progu nowej, wspólnej drogi dla Dajany i Damiana miałam ogromny zaszczyt przygotować 
 komplet pamiątkowy z życzeniami przekazanymi Parze Młodej od kochających Rodziców.


Nie często można obserwować u mnie prace utrzymane w klimacie Shabby Chic - choć sam styl bardzo lubię i cenię go przede wszystkim za kolorystykę oraz niesamowicie pozytywną aurę.


Na specjalne życzenie Osoby zamawiającej udało mi się stworzyć bardzo ulotną, pastelową pracę,
w której zawarłam mnóstwo elementów przestrzennych, delikatnych motywów kwiatowych oraz znamienny dla tego stylu klimat ;-)













Kochani, ogromnie dziękuję za każde odwiedzinki mojego kreatywnego kącika, cieszę się że pomimo wakacyjnego luzu pamiętacie o mnie i licznie odwiedzacie to małe, kobiece królestwo :-)

 

Pozdrawiam milutko, życzę Wam cudownego, słonecznego i pogodnego weekendu oraz
zdrowia, siły i optymizmu w ten, trudny dla nas wszystkich, czas.

 

Inka

 

 

1 komentarz: