czwartek, 23 lipca 2020

ZODIAK - LEW


Witajcie Kochani :-)


Właśnie wkraczamy w kolejny miesiąc naszego astrologicznego kalendarza, dzisiaj panowanie obejmuje LEW ;-)







LEW  ( LEO)  23.07 - 23.08 

Żywiołem Lwów jest ogień, a opiekuje się nimi Słońce. Tak jak ich zwierzęcy symbol, osoby spod tego znaku zwracają na siebie uwagę. Lubią się popisywać, jeśli nie swoimi osiągnięciami lub szlachetnym charakterem, to chociażby wyglądem lub głośnym zachowaniem. 
Czego jeszcze możemy się spodziewać od typowego Lwa?



Jest pewnym siebie optymistą. Twierdzi, że jeśli coś sobie postanowi, bez wątpienia to osiągnie. Pewność siebie jest w życiu przydatna, ale czasami u Lwa przeradza się w zbytnią zuchwałość i jest on postrzegany przez niektóre osoby jako irytujący pyszałek. Co nie przeszkadza mu w myśleniu, że nie tylko jest stworzony do wielkich czynów, zaszczytów i wspaniałych pozycji. On uważa, że na pewno je zdobędzie, co więcej, myśli, że mu się należą.
Nie lubi rywalizacji, zresztą uważa, że nikt mu nie dorówna. Jeśli przydarzy mu się jakaś porażka, Lew szybko o niej zapomina, bo nie pasuje ona do wymyślonego przez niego wizerunku króla życia. Nie rozpatruje jej, tylko po prostu prze dalej do przodu.



Próżność u Lwa przeradza się w brak samokrytycyzmu. Jeśli ktoś wytyka mu wady lub nieładne zachowanie, potrafi się obrazić. Unosi się gwałtownie, nawet jeśli krytyka ubrana jest w żarty, a dana osoba robi to dla jego dobra. Zresztą tak naprawdę liczy się dla niego tylko własna opinia, rzadko zważa na zdanie innych.



Walka o władzę i prestiż jest dla ludzi spod tego znaku bardzo ważna, jest ich celem życiowym. Jednym słowem ambicja pcha ich na sam szczyt. Być może dlatego jest wśród nich tak wiele osób, które odniosły sukces, między innymi: Madonna, Whitney Houston, Robert Lewandowski, Robert de Niro, Napoleon Bonaparte, Jan III Sobieski, Barack Obama, Bill Clinton.
Lew uwielbia się bawić, żyć pełnią życia. Jest typowym ekstrawertykiem. Bryluje w towarzystwie, otaczając się najchętniej ludźmi, którzy podbudowują jego wizerunek lub po prostu mogą mu się jakoś przydać. A przynajmniej są w niego bezkrytycznie zapatrzeni. Ich komplementy, nawet jeśli przesadne lub nie do końca szczere, są dla niego potwierdzeniem własnej wartości.
Za to wobec przyjaciół Lew jest bezinteresowny. Ma królewski gest, obsypuje ich prezentami, pomaga, nie oczekując w zamian niczego. Uwielbia płeć przeciwną. Dopóki się naprawdę nie zakocha, romansuje na całego. Za to w związkach stałych bywa wierny. Jest prostolinijny i szczery, więc zdrada jest uważana przez niego za brak uczciwości wobec drugiej osoby.



Niestety, pozbawiony talentów dyplomatycznych Lew bywa gwałtowny – wobec znajomych, przyjaciół, rodziny, ukochanej. Sceny zazdrości lub wybuchy gniewu, wręcz teatralne, bo przecież lubi robić wszystko z rozmachem, zdarzają mu się dość często.






Moja kolejna karta z kalendarza powstała jako inspiracja do zodiakalnego wyzwania  w Art-Piaskownicy, do udziału w którym serdecznie Was zapraszam.
Wszelkie wytyczne oraz informację o nagrodzie dla zwycięzcy znajdziecie na stronie Art-Piaskownicy ;-)))

Pracę ozdobiłam mozaiką ścinków papierów scrapowych od ITD Collection.  Wykorzystała arkusze pochodzące z kolekcji FIRE
Pięknym uzupełnieniem są tekturki oraz preparaty miexed mediowe ;-)


Pozdrawiam cieplutko :-)

Inka

5 komentarzy:

  1. Cudna praca Halinko !!!!
    Ja jestem spod znaku lwa lecz chyba jestem jakimś odmieńcem,gdyż raczej nie lubię się wśród ludzi wyróżniać,jestem spokojna,bardziej introwertyczna...bardzo dużo sprzeczności. Urodziłam się 21.08 i jest to już schyłek panowania lwa i może bliżej mi do panny 🤔
    Wszyscy bliscy mówią mi,że nie jestem typowym lwem.... Miłego dnia Halinko,buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ super:) Fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zodiakalnym lwem, ale nic co jest w opisie tego znaku się nie zgadza w moim przypadku. Nie lubię się wyróżniać, a tym bardziej nie uważam, że robię wszystko najlepiej. Lubię domowe zacisze i nie prowadzę bogatego życia towarzyskiego. Dla rodziny i przyjaciół zrobię wszystko, zawsze mogą na mnie liczyć. Chyba więc jestem nietypowym lwem.Jestem z 31 lipca :)
    Karteczka przepiękna, choć widziałabym ją w bardziej ognistych barwach :)
    Pozdrawiam Halinko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko mam dwie osoby w rodzinie z 31 lipca, Werke najmłodsza roczna córkę ktora nie wiem jaka bedzie i mojego tate który jak przeczytałam opis Halinki niestety uważa ze wszystko robi najlepiej , moze sie nie lubi wyróżniać ale krytyki na swoj temat nie przyjmuje, jest trudna osoba ale mysle ze nie tylko dlatego ze ma taki znak zodiaku bo mój brat jest spod znaku barana a charakter kropka w kropkę taki sam😂

      Halinko praca bardzo ciekawa ☺️

      Usuń