sobota, 25 lipca 2020

Mechaniczny kot - Inspiracja dla sklepu DREAMS


Cześć Kochani :-)


W sobotni, letni poranek witam Was męskim kompletem okolicznościowym, przygotowanym dla wielkiego miłośnika kotów.







Aby wykonać tego typu pracę, potrzebowałam sporej ilości różnego rodzaju 
preparatów mixed mediowych. Z pewnością niezawodne i moje ulubione 
produkuje marka CADENCE. Spośród tej ogromnej mediowej rodziny wybrałam 
mgiełki, pasty, farby akrylowe matowe oraz metaliczne :-)




Idealnym dopełnieniem kompozycji okazały się tekturki. W moich projektach, 
przygotowywanych dla Panów, często pojawiają się koła zębate 
- osobiście uważam że nadają one bardzo wymownego klimatu i charakteru.




Użyłam też pergaminu - do wypełnienia okienka ażurowej ramki,
na który naniosłam postać mechanicznego kota a także wykleiłam nim czaszę balonu. 




Ramka w tym projekcie pełni rolę swoistego shaker boxa,
wewnątrz którego zamknęłam mini tekturki zębatki oraz skrzydła.








Pojawiło się również trochę metalu, śniedzi, patyny i rdzy 
- tu z pomocą przyszły: pasta miedziana i farby metaliczne CADENCE












Do kompletu powstało oryginalne w formie, płaskie opakowanie na kartkę.




Materiały do wykonania powyższego projektu pochodzą ze sklepu DREAMS,
Wykorzystałam papiery scrapowe marki Ciao Bella z wyjątkowo klimatycznej kolekcji:


https://dreams-decor.pl/rozm-305x305-cm/papier-pad-12x12-12-ds-z-serii-codex-leonardo-collection.html

oraz preparaty mediowe marki CADENCE:

Mgiełka MIX Media Mix Media Ink Spray Paint ml.

Mgiełka MIX Media Mix Media Ink Spray Paint ml.

Farba Dora Metalic Paint 50ml.

Farba STYLE MATT 120ml ciemny turkus

Farba Premium 120 ml czarny

Metalik 150ml - MIEDZIANY

 

I to już wszystko na dzisiaj Kochani, pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę słonecznego,  udanego weekendu :-)

 

Uściski,
Inka

4 komentarze: