piątek, 17 lipca 2020

Anioł tulący dziecko - pamiątka komunijna


Witajcie Kochani :-)



Dzisiaj chciałam pokazać Wam kolejną moją anielską pracę. Jest to tegoroczna pamiątka pierwszokomunijna, stworzona dla Chłopca.







Obraz powstał na specjalne życzenie Osoby zamawiającej,  która poprosiła o namalowanie postaci Anioła, tulącego pod swym skrzydłem chłopca.

U mnie - tradycyjnie nie Anioł a Anielica - spokojna, czuła, opiekuńcza, troskliwa, wyrozumiała i kochająca, niczym Matka ;-)





Podczas malowania postawiłam na stonowane lecz kontrastowe barwy, dzięki temu praca stała się zarówno lekka i delikatna jak również wyrazista :-)












Piękna, przestrzenna gałązka, umieszczona w narożniku pochodzi ze sklepu TEKTURKOWO i jest  bardzo ciekawym, estetycznym wykończeniem pracy;-)








Mam nadzieję że spodoba się również Wam, moi Drodzy.
A kolejne prace pierwszokomunijne powstaną jeszcze we wrześniu ;-) Nietypowo w tym roku, ale miejmy nadzieję że tylko w tym a kolejny będzie spokojniejszy i bardziej ustabilizowany pod względem planowania tak ważnych dla naszych dzieci uroczystości ;-)

Bądźmy dobrej myśli - a ja się już żegnam, pozdrawiam Was milutko i do zobaczenia niebawem ;-)
Inka

12 komentarzy:

  1. Kolejne cudeńko, zachwycająca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle przepiękny obraz !!!
    Bardzo oryginalna pamiątka.
    Ale masz talent Halinko.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, chwytająca za serce praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielica taka troskliwa Pięknie wycieniowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz i piękna pamiątka kolory jasne , pastelowe, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny obraz Inko.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała anielska praca, Halinko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Inko! To spojrzenie czułe na chłopca aż powala! Śliczne kolory i jak zawsze perfekcyjne detale. Buziaki kochana :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zauroczona :) piękna wzruszająca praca :) Uwielbiam te Twoje anielskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń