sobota, 4 lipca 2020

Tworzę z ITD Collection - Serce "Doliny Elfów "


Cześć, Witajcie :-)


Kochani - po raz kolejny przepadłam z kretesem - a to za sprawą wspaniałej kolekcji papierów scrapowych  "The Elven Valley" od ITD Collection, w której zakochałam się na zabój.
Znalazłam w niej wszystko co lubię - granatowe i turkusowe barwy, fantastyczne motywy, leśny, pełen magii i tajemniczości klimat i mnóstwo pomysłów na projekty z użyciem tak rewelacyjnie zaprojektowanych papierów ;-)))







Cała kolekcja jest wyjątkowa ale kiedy zobaczyłam majestatyczny arkusz papieru z delikatną twarzą piękności z krainy elfów, już wiedziałam że rattanowe, plecione serce będzie dla niej najlepszą oprawą.



Jest piękna kobieta, więc obowiązkowo musiały zagościć również kwiaty - tu szafirowe i turkusowe rumianki oraz granatowe różyczki a także liście i jagody - pochodzące z arkuszy do wycinania pojedynczych elementów :-)



Leśne owady, żuki i ważki pochodzą z pergaminowych i przezroczystych arkuszy uzupełniających kolekcję jako dodatki do wycinania, kolorowania lub złocenia foliami metalicznymi.







 Oczy są zwierciadłem duszy kobiety - te oczy zdecydowanie potwierdzają tę tezę :-)))



Mgiełki i metaliczna farba CADENCE nadały pracy odpowiedniego klimatu. Miedziane, ażurowe listeczki pięknie dopełniły całości - wszak las to również zeschnięte, opadłe liście, które możemy znaleźć o każdej porze roku na ściółce i pomiędzy zaroślami :-)



Gaza imituje pajęcze nici , niebieskie perełki to krople rosy lub nektaru wydzielanego przez rośliny.



Dekoracyjny element zdobiący twarz kobiety również pochodzi z arkusza do wycinania ;-)











Muszę przyznać że z tą kolekcją pracuje mi się wyjątkowo przyjemnie. Została zaopatrzona w cudowne motywy jako uzupełnienie do prac, znajdujące się na dodatkowych arkuszach pergaminowych i przezroczystych a także świetne tekturki :-)))

Pracę ozdobiłam preparatami marki CADENCE:

Mgiełka MIX Media Mix Media Ink Spray Paint ml.

Mgiełka metalizowana 25ml jasna zieleń

Mgiełka MIX Media Mix Media Ink Spray Paint ml.

Farba Dora Metalic Paint 50ml

 

Kończąc mój wpis chcę Wam podziękować za liczne odwiedzinki moich kącików twórczych - zarówno bloga jak i profilu na FB :-)


Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu,
Inka

7 komentarzy:

  1. Inko kochana, przepiękna, magiczna, tajemnicza, pełna uroku praca! Jak zawsze zachwycają mnie detale, ten żuczek jest obłędny :). Taki maluch, a już nadaje całości uroku :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne serce , pięknie i misternie ozdobione

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko jesteś mistrzem wydobywania z detali to co najpiękniejsze. Ale faktycznie papiery są obłędne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serce, cudne papiery, boskie kolory, zestaw idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko, Twój opis był równie magiczny jak papiery, z którymi pracowałaś. Piękne serce powstało z tej opowieści :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń