wtorek, 14 stycznia 2020

Sympatyczne rudzielce na biurko

Witajcie Kochani :-)))



Jeszcze w ubiegłym roku, w mojej małej pracowni "przyszły na świat kolejne rude dzieci". Niektórzy z Was z pewnością kojarzą jesienny notatnik, wykonany niemal identycznie jak ten, prezentowany poniżej.

Na prośbę swojej Koleżanki poczyniłam kolejny egzemplarz, lecz tym razem, do towarzystwa dostał braciszka ;-)))
Notatnik i  przybornik na długopisy - w komplecie stanowią bardzo zgrany, praktyczny duet.

Kto już zgadł z czego powstała baza do wykonania przybornika?
Wiem co teraz myślicie :-))))))  - to prawda, nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zrecyklingowaławała  a dokładniej - dwóch rolek po taśmach samoprzylepnych, które od jakiegoś czasu leżały i czekały cierpliwie na swoje pięć minut !!!

Lisi ogonek, zawadiacko wystający z notesu służy jako zakładka - umocowany jest na tasiemce i można go również przełożyć odwrotnie, czyli w dół - jak klasyczną zakładkę ;-)
Wewnętrzne ścianki okładek zostały wyposażone w niewielkie kieszonki, natomiast lisie pyszczki - to tradycyjne origami.


A tu moje rude przystojniaki na sesji fotograficznej !!!


































  



Mam nadzieję że lisi duet wzbudził Waszą sympatię - bo mnie skradł serducho i robię kolejny :-)))


Przybornik na długopisy powstał z recyklingu czyli sklejenia dwóch rolek po taśmach samoprzylepnych, dlatego posyłam go na wyzwanie:


http://www.altairart.pl/2020/01/wyzwanie-12020-challenge-12020.html


natomiast ciepła kolorystyka barw wpisuje się w wyzwane:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/01/wyzwanie-styczniowe.html



Na zakończenie zostawiam cieplutkie pozdrowienia a jak tylko znajdziecie wolną chwilkę - zapraszam tu ponownie :-)

Inka

24 komentarze:

  1. O moje serducho też skradł ten duet. Cudownie go zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak :) a z tą kitą wyglada tak zadziornie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sympatyczne te rudzielce, Halinko. I jak pięknie zdobią biurko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw jest świetny :) Pięknie wygląda rudzielec na takim jasnym tle

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisek extra a rolki po taśmach pięknie zmieniły swoje oblicze. Sama mam podobny przybornik :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Duecik na piątkę, a lisi ogonek na szóstkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, ten pojemnik na długopisy ujął mnie pomysłowością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, fantastyczny lisi komplecik! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i praktyczny zestaw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra są te rudzielce! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczne rudzielce. Sliczny notes!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te Twoje rude dzieci Inko :)) Przepiękny komplet zrobiłaś!! Liski są przeurocze :)). Rozczuliła mnie ta ruda kita, zaraz wyobraziłam sobie, że jakiś lisek schował się do notesu i tylko ogon nam pokazuje :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te liski są obłędne:) świetny projekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, artystyczne cudeńka tworzysz kochana:)
    Serdeczności zostawiam moc na kolejne miłe dni:):);)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chytre to i przebiegłe a taką sympatię wzbudzają:)
    Jako ozdoby wywołują uśmiech na twarzy i każdy chętnie by je przytulił a rudy ogon wymiata:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet Inko zrobiłaś! Liski we wszelakich dekoracjach od jakiegoś czasu budzą moją wielką sympatię. Serdeczne pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie tez skradł serducho a szczegolnie Halinko zakładka ruda kita, no hicior 👍😊😂

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny komplet stworzyłaś, a lisek skradł moje serce :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię motyw lisów. Naprawdę super komplet :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki fajny liskowy motyw! 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, super wyszło, bardzo dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny komplet! Dziękuję za udział w recyklingowym wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze są te liski :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń