sobota, 18 stycznia 2020

Kartka na roczek


Witajcie Kochani:-)))


Czy wiecie że 18 - go stycznia przypada jedno z nietypowych, kalendarzowych świąt - Dzień Kubusia Puchatka?
Ja do niedawna nie miałam w ogóle pojęcia że ten bajkowy Miś ma swoje stałe święto w kalendarzu. A było tak do czasu, kiedy pewnego dnia zostałam poproszona o wykonanie karteczki urodzinowej dla chłopca.
Okazało się że data urodzin małego Solenizanta o imieniu Kubuś, przypada właśnie w tym dniu, kiedy Puchatek obchodzi swoje święto ;-)

Na tę okoliczność stworzyłam taką oto, warstwową i barwną karteczkę, z postacią sympatycznego Misia i dużym, słodkim torcikiem urodzinowym :-)))































W poszukiwaniu inspiracji dla uczczenia nietypowych świąt przypadających w naszym kalendarzu, polecam udać się na bloga Kwiatu Dolnośląskiego, gdzie powędrowała również moja karteczka i zagościła w jednym z tamtejszych wpisów.
Projektantki KD proponują w tym roku ciekawe pomysły na projekty dostosowane tematycznie dla uczczenia różnych mniej popularnych świąt, dni,okoliczności czy jubileuszów.
Zagłębiając się w temat, zauważyłam, że takich mniej znanych świąt w naszym kalendarzu jest całkiem sporo :-)
Zaintrygowało mnie to zagadnienie i to bardzo, więc nie wykluczone że dam się ponieść fantazji i będę zgłębiać jego tajniki, jeśli tylko czas mi na to pozwoli.


Dzień Kubusia Puchatka na pewno świętowałam w dzieciństwie, choć skojarzenia z tym związane są zarówno dobre jak i mniej przyjazne.
Dobre - dlatego że uwielbiałam, kiedy moja Ciocia, przy okazji swoich odwiedzin, czytała mi na głos książeczkę o przygodach Puchatka. A te mniej przyjazne to takie, że miało to miejsce zawsze podczas choroby, ponieważ Ciocia - dobra Kobieta, pełna wsparcia i współczucia - czytała mi Puchatka na pocieszenie i rozładowanie chorobowych smuteczków.

Takie mam wspomnienia związane z sympatycznym misiaczkiem - towarzyszem mojej "łóżeczkowej" niedoli. A jak jest u Was - też go lubicie i również chętnie czytacie swoim pociechom?




Pa, pa.....

Inka ;-)))

6 komentarzy:

  1. Rozkoszna Kubusiowa karteczka :) Moja córka juz czyta kryminały , ale ja myślę, że z Kubusia się nie wyrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta kartka. Fanem Kubusia Puchatka jest mój mąż.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha rewelacja, odrazu ciepło na serduchu sie robi :);):)

    OdpowiedzUsuń