piątek, 17 listopada 2017

Świąteczna wymiana w ART- PIASKOWNICY


Witam serdecznie Kochani,

  ... szykujecie się do świąt? 
A może lubicie prezenty i niespodzianki? 
 
Jeśli tak, to koniecznie przeczytajcie ten post i dołączcie do wspólnej zabawy z nami
w Art-Piaskownicy :)
 

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/11/swiateczna-wymiana-dekoracja-na-choinke.html


I  JAK, DACIE  SIĘ  ZAPROSIĆ ?!!!

Ja już się zapisałam, zachęcam i Was bardzo serdecznie.

Zajrzyjcie na bloga Art-Piaskownicy i poczytajcie o zasadach i regulaminie zabawy.

Świetna idea, od razu przypadła mi do gustu - lubię takie miłe niespodzianki:-)
 
Fajnie jest zarówno dawać jak i otrzymywać :-)))
   
Pozdrawiam cieplutko,
Inka

2 komentarze:

  1. też się zapisałam:) pełna tremy; nie mogę się zdecydować, co przygotować, ehhh! poczekam na wenę może! a może na losowanie - gdy będę już wiedziała dla kogo, może łatwiej będzie mi coś wymyślić! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, trema niepotrzebna wcale, robisz prześliczne rzeczy, które zachwycą i ucieszą niejedna Osobę. Powodzenia i miłego tworzenia :-))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń