wtorek, 28 listopada 2017

Na jesienne chłody

Hej, witajcie!!!



Na jesienne chłody i długie zimowe wieczory najlepiej wypełnić swoją herbaciarkę torebeczkami aromatycznej i rozgrzewającej herbaty z imbirem i cynamonem. Czyż nie mam racji?
Filiżanka gorącego naparu i dobra książka to ostatnio moje nieodłączne towarzyszki :-). Oprócz tworzenia dużej ilości prac świątecznych (i nie tylko), jakimś cudem udaje mi się jeszcze wygospodarować chociaż kwadransik na dobre czytadło. To mnie relaksuje wewnętrznie, bo umysł cały czas jest skupiony wokół mojego twórczego warsztatu i pracy zawodowej. Więc dzielę jakoś czas, by móc zająć się wszystkim po trochę i jeszcze mieć z tego satysfakcję. Doba zdecydowanie powinna być trochę dłuższa, bo jak widzicie, ostatnio zaniedbałam Wasze blogi - obiecuję że będę nadrabiać zaległości - tyle się u wszystkich teraz dzieje, sama jestem ciekawa co mnie omija? Wpadnę do Was, Kochani, bo ciekawość na pewno niedługo zwycięży :-)))

Ale wracając do tematu, ta skrzyneczka miała szansę powstać jeszcze przed świątecznym nawałem kartkowania i dzięki temu mogę ją dzisiaj Wam zaprezentować.
Może nic wielkiego i szału nie ma, ale dokładnie tak to zaplanowałam - stonowana, w iście jesiennej kolorystyce z oszczędnym w detale image -m. I niech tak zostanie - wszak siła tkwi w zawartości a nie ozdobnikach :-)))
Początkowo miała zająć honorowe miejsce w mojej kuchni, jednak w czasie Świąt powędruje do nowej właścicielki. Bardzo się spodobała pewnej Osóbce, którą oczarował klimat, kolorystyka i te dwie słodkie łyżeczki zdobiące wnętrze:-) No po prostu nie mogłam odmówić i cóż,  będę musiała zrobić sobie drugą :-)

























Jak to się mówi?  "Szewc bez butów chodzi" - ale nie ma tego złego, druga powstanie niedługo, ale już z innym motywem :-)
A tutaj wykorzystałam przepiękny papier ryżowy od ITD Collection: https://itdcollection.com/Papier-decoupage-Vintage-papier-ryzowy-R1190

Jako że kolorystyka typowo jesienna, moja herbaciarka powędruje na wyzwanie w Szufladzie :-)



http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-listopadowe.html



Kończę, Kochani, żegnam się z Wami cieplutko i zapraszam do mnie ponownie.
I na koniec bardzo ważna uwaga -  pamiętam o Was wszystkich i jeszcze raz bardzo przepraszam za brak moich komentarzy na Waszych blogach, nadrobię z nawiązką - spodziewajcie się mnie niebawem :-)

Buziaki,
Inka
 

22 komentarze:

  1. Inko kochana całe szczęście ,że mieszkam daleko i nie miałam w ręku tej pięknej
    herbaciarki bo musiałabyś zrobić trzecią.Jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, to dla mnie żaden problem, mogę zrobić i trzecią i kolejną, jeśli Ci się podoba - z wielką przyjemnością zrobię również dla Ciebie :-) Wszak rękodzieło kocham najbardziej ze wszystkich swoich wątków życiowych. Dziękuję i uściski przesyłam :-)))

      Usuń
  2. piekna, tez obiecuje sobie zrobić nawet mam już motyw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie że się zainspirowałaś i zmotywowałaś - czekam na piękny efekt. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  3. Halinko jest cudna, wszystko w niej jest cudne. Piękna serwetka , cudny czajniczek a te łyżeczki to już jak wisienki na torcie. No az mi sie zachciało takie podobnej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i jakże się cieszę że i Ty widzisz tu inspirację dla siebie - bardzo mnie to cieszy, kibicuję i czekam na efekt - robisz piękne decu, więc z pewnością Twoja praca będzie urzekająca. Uściski i pozdrowienia :-)))

      Usuń
  4. piękna!
    nie dziwię się , że ktos ci ją "podciągnął" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, witam Cię serdecznie w gronie moich cudownych Gości. Bardzo się cieszę że dołączyłaś i dziękuję za przesympatyczny maraton po moim skromnym blogu;-) Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  5. Herbatka z takiej skrzyneczki to dopiero smakuje :) Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aguś, herbatka jest wyśmienita i mam nadzieję że nowej właścicielce też będzie dobrze służyła. Dziękuję ślicznie za odwiedzinki i miłe słówko. Uściski :-)))

      Usuń
  6. I mnie zachwyciła ta herbaciarka! Marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bardzo się cieszę że jest w Twoim guście i dziękuję serdecznie za milutkie odwiedzinki :-)))

      Usuń
  7. Przepięna herbaciarka. Jestem oczarowana! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna skrzyneczka a łyżeczki stawiają kropkę nad "i". Witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa i świetny temat wyzwania :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Kocham takie "starociowe" pudełeczka! Kolorki i kompozycja bardzo wysmakowane! Miodzio!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, też jestem fanką staroci - lubię taki klimacik :-))) Dziękuję za sympatyczną wizytę!

      Usuń
  10. Kochana szkatułka jest śliczna ! Uwielbiam Twoje prace ! Te małe łyżeczki mnie urzekają :) Buziaki Kochana i Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Szymcia, zawsze miło jest czytać Twoje komentarze:-) Bardzo się cieszę że dołączyłaś do kreatywnego Teamu Szuflady:-) Pozdrawiam i mocno ściskam :-)))

      Usuń
  11. Urocza, piękny motyw wybrałaś 😀

    OdpowiedzUsuń