niedziela, 31 grudnia 2023

Podsumowanie roku 2023

 

Cześć Kochani :-)

Kolejny rok spędzony twórczo (czyli dokładnie tak, jak go sobie wymarzyłam) dzisiaj dobiega końca i - jak zawsze - skłania do refleksji oraz podsumowań.
Zatem tak na szybciutko:
2023 był pracowity i pełen nowych wyzwań.
Działałam w kilku grupach projektowych i tworzyłam prace dla Paper Card oraz Margaret Mycraftime. We wrześniu dołączyłam do DT Pracowni Niebanalnie Kreatywnej.
Wykonuję także prace dla marki ITD Collection oraz Cadence.

Pośród mnóstwa projektów, stworzonych na najróżniejsze okazje, najwięcej uwagi poświęciliście poniżej prezentowanej dziewiątce, za co serdecznie Wam dziękuję.
Jestem wdzięczna za Waszą aktywność w moich SM, za każde miłe słowo i pozostawiony ślad po wizytach. Za zaufanie w kwestii wykonania zleceń oraz każdy gest, który przyczynia się do tego, że nadal chcę tworzyć i inspirować Was swoimi pomysłami.
Serdecznie wszystkich zapraszam w moje skromne progi - jesteście zawsze bardzo mile widziani :-)

 
A to moja TOP NINE 2023 wg danych statystycznych z profilu na IG ;-)
 

 

 
Jeśli macie ochotę obejrzeć bardziej szczegółowo każdą z prezentowanych prac, poniżej zamieściłam zdjęcia - odnośniki, podlinkowane do wpisów prezentujących każdą z nich :-)
 
 
 Serdecznie zapraszam :-)

>>>> ( klik na zdjęcie) <<<<<
 
 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
Szczęśliwego Nowego Roku Kochani!!!!
Bądźcie zdrowi, pełni optymizmu i dobrego humoru! Spełniajcie swoje marzenia i realizujcie się w tym, w czym czujecie się najlepiej. Pomyślności oraz powodzenia na każdy dzień Nowego 2024 Roku :-) 

Inka
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz