piątek, 20 stycznia 2023

Zimowe okienko - recykling artystyczny

 Cześć Kochani :-)


Okres przedświąteczny był dla mnie na tyle pracowity, że nie nadążałam z publikacją wszystkich prac, które tworzyłam.
Dzisiaj, w ramach nadrabiania zaległości, zaprezentuję jedną z moich ulubionych form  - zimowe okienko, wykonane z recyklingu drewnianego opakowania po ozdobach choinkowych.

 

Zapewne już wiecie że jestem zakręconą recyklomaniaczką i uwielbiam wykorzystywać ponownie wszystko, co tylko mogę i potrafię przeobrazić w, mniej lub bardziej, artystyczną formę pracy ;-)


Drewniane okienko, chociaż samo w sobie niezbyt duże, posiada sporo elementów składowych. Są tu moje ulubione tekturki, wplecione w zimowy pejzaż oraz cała masa preparatów mediowych - między innymi: białe gesso, pasta śniegowa, biała farba akrylowa, brokat, pasta lodowa, perłowy wosk,
różnego rodzaju kleje a nawet kulki styropianowe imitujące śnieżki :-)


Daszek wykonałam z drewnianych patyczków do lodów a na nim przycupnął malutki ptaszek, ulepiony z lekkiej masy samoutwardzalnej :-)






To jeszcze okres świąt, zatem nie mogło zabraknąć sań Św. Mikołaja  a także pięknego wianka, zawieszonego w oknie :-)


 Chociaż na fotkach nie jest to zbyt widoczne - niemal cała praca została oprószona brokatem - w realu okienko skrzy się i mieni naturalnym mroźnym blaskiem :-)


Projekt zgłaszam na wyzwanie do Świata Pasji:   


Pozdrawiam Was serdecznie,
Inka

3 komentarze:

  1. Pięknie wykorzystałaś to pudełko. Wspaniała ozdoba powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne.
    Już wiem jak wykorzystam takie pudełeczka;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i wykonanie😊
    Serdeczności zostawiam kochana💝🤗

    OdpowiedzUsuń