piątek, 5 stycznia 2024

Terminarz w stylu Wiedźmina - inspiracja dla ITD Collection

 Hej Kochani :-)


Mój pierwszy tegoroczny wpis dotyczy planowania i organizacji wolnego czasu. A jak wiadomo - z terminarzem zawsze łatwiej wszystko ogarnąć. Muszę się przyznać, że najbardziej lubię tradycyjną, książkową formę i od wielu lat pozostaję jej wierna. Na ten rok również sprawiłam sobie takową :-

 


 


Wszystkie sprawy mam zebrane w podręcznym kalendarzu, dzięki czemu mogę z łatwością zarządzać zarówno zadaniami w pracy, jak i swoimi prywatnymi sprawami. Jest tam też dużo miejsca na gromadzenie notatek, szkiców i zapisywanie nowych pomysłów
:-) A ponieważ zapowiada się dość intensywny rok - myślę że mój kalendarz szybko zapełni się różnego rodzaju zapiskami :-)

 Wg astrologii chińskiej 2024 jest rokiem Smoka - zatem postanowiłam umieścić wizerunek tego groźnego gada na okładce swojego terminarza. Na rewersie ( nie bez powodu) znalazł się Wiedźmin - waleczny bohater -  pogromca potworów....... ;-)

 




 
















Projekt zdobią fantastyczne papiery ryżowe marki ITD Collection z kolekcji "Mysterious Creatures" oraz farby i preparaty marki CADENCE - znajdziecie je w ofercie sklepu DREAMS :-)



Jestem bardzo ciekawa, czy pomysł na tak zdobioną okładkę przypadł Wam do gustu ?
 

Miłego weekendu Kochani, pozdrawiam Was cieplutko,
Inka

1 komentarz: