piątek, 24 lutego 2023

Wielkanocna dekoracja w pastelach - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)


Moja dzisiejsza inspiracja dla Was to dekoracja wielkanocna, wykonana z papierowych pasków, pozostałych po wcześniejszych projektach. 

 


 

Do stworzenia pracy użyłam skrawków pochodzących z kolekcji "Romantic Moments" oraz "Summer Time" od Margaret Mycraftime a także papierowych różyczek i listków, wyciętych z pasków i arkuszy z dodatkami do kolekcji :-)




Na nadchodzące święta wymarzyłam sobie nietypową dekorację stołu wielkanocnego, w bardzo jasnych, pastelowych barwach. Pomysł na jej recyklingową formę zrodził się dopiero w momencie tworzenia. Ponieważ nagromadziło mi się troszkę skrawków, postanowiłam dać im drugą szansę. Papier poszarpałam w nieregularne paseczki, którymi okleiłam całą powierzchnię skorupki jaja.  

 









Po dokładnym wysuszeniu całość zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem. Następnie wykonałam wiosenną kompozycję z ptaszkiem w gnieździe oraz podstawkę imitującą koszyk - aby stroik mógł stabilnie stać na świątecznym stole.
Wyszło wiosennie, delikatnie i dość oryginalnie:-)
Jestem ciekawa czy moja propozycja przypadnie Wam do gustu? A może pokusicie się o wykonanie podobnej dekoracji? Polecam i zachęcam :-)

Materiały wykorzystane w projekcie:
- kolekcja "Romantic Moments",
- kolekcja "Summer Time",
- paski z dodatkami do wycinania,
- arkusz z listkami PSM 0214,
- różyczki,

Pozdrawiam Was serdecznie, 

Inka

1 komentarz: