poniedziałek, 20 lutego 2023

Urodzinowa kartka sztalugowa

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję kobiecy komplet urodzinowy - kartkę sztalugową w zestawie z pudełkiem i dodatkową kopertą na bonusową niespodziankę dla Solenizantki :-)

 


 Projekt jest liftem mojej wcześniejszej pracy, która tak bardzo przypadła do gustu Osobie zamawiającej, że poproszono mnie o wykonanie podobnej.

Dzisiejszą prezentację zaczynam od pudełka na kartkę. Jest skromne i - jak na mój gust - dość minimalistyczne, ale o to właśnie mi chodziło. Solenizantka, dopiero po otwarciu pudełka znajdzie w jego wnętrzu bogato zdobioną karteczkę, w swoim ulubionym klimacie ;-)








Kartki sztalugowe należą do tych prac, które z reguły wykonuję na bogato. Dzięki uniesionej do góry konstrukcji, cała misterna dekoracja, odpowiednio wyeksponowana, będzie cieszyć oko Osoby obdarowanej.




Dodatkowym atutem pracy jest możliwość zagospodarowania dolnej części kartki, dzisiaj to miejsce postanowiłam wykorzystać na personalizację :-)














Aby w odpowiedni sposób wydobyć pożądany klimat oraz kolorystykę pracy, sięgnęłam po kolekcję papierów "Love me Tender" od Margaret Mycraftime. Stonowane barwy i piękne motywy roślinne idealnie wpisały się w ten projekt a sama praca nad jego stworzeniem była dla mnie niezwykle przyjemnym i pasjonującym relaksem :-)

 Mam nadzieję że się Wam spodobał :-)


Kartkę zgłaszam na wyzwania:









Ze sklepu  Craft4You  wykorzystałam wstążkę :



 oraz nożyczki do detali

 

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego tygodnia :-)

Inka

 

6 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw. Pudełko wcale nie takie skromne. Kartka pięknie ukwiecona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu mistrzostwo. Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawia, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i bardzo kobiecy komplet :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń