środa, 15 lutego 2023

Karnawałowe ATC - DT PAPER CARD

 Cześć Kochani :-)


Tematem lutowego wyzwania w PAPER CARD są  karty ATC.

Ja wykonałam takowe po raz pierwszy w życiu, wyszły trochę puchate i przestrzenne, bo nie chciałam niczym ograniczać swojej wyobraźni. 
Moja seria składa się z sześciu sztuk i nosi tytuł "KARNAWAŁOWE SZALEŃSTWO".

Karty powstały na gotowych bazach ATC, wybranych z bogatej oferty sklepu PAPER CARD :-)  Zdobią je tekturki z odpowiednio dopasowanymi motywami i hasłami :-)
Karnawałowy klimat pomogły mi wyczarować także papiery od ITD Collection - z kolekcji "Zakochany Pierrot", która, moim skromnym zdaniem, najlepiej wpisuje się w karnawałowy rytm.

Jest kolorowo, z połyskiem, na wesoło ale również tajemniczo a nawet lekko demonicznie. Są maski weneckie, sznurowane gorsety, pióra, kolorowe drinki, tańce na parkiecie oraz król i królowa balu.









 




Mam nadzieję że ten miniaturowy urok karnawałowego szaleństwa przypadnie Wam do gustu ;-)

Serdecznie zachęcam wszystkich do udziału w wyzwaniu ;-)

 

Pozdrawiam,

Inka

1 komentarz:

  1. WOW! Ależ piękne!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń