piątek, 10 lutego 2023

Urodzinowy Layout

 Hej Kochani :-)


Dzisiaj będzie różowo, kwiatowo i bardzo optymistycznie - na specjalne życzenie wykonałam urodzinowy LO dla bardzo optymistycznej Kobietki.


 

Na łonie Matki Natury, w otoczeniu zieleni, w samym środku pięknego ogrodu, pełnego kwitnących róż, umieściłam fotografię Solenizantki.
Jako tło wybrałam papier o cukierkowych barwach, który tworzy bardzo ładny kontrast dla dość ciemnego zdjęcia :-)
Przestrzenny bukiet, uwity z kwiatów i liści, został miejscowo wzbogacony ślicznymi tekturkami marki Margaret.











Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba moja dzisiejsza propozycja podarunku na pamiątkę świętowania 60 - tych urodzin ;-)

 

Pozdrawiam Was milutko,

Inka

2 komentarze:

  1. Halinko, cudnie, ciepło, kobieco, wiosennie i jak pisałaś bardzo optymistycznie. Wszystkiego najlepszego dla jubilatki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca będzie wspaniałą pamiątką bla jubilatki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń