czwartek, 17 listopada 2022

Zimowy mini album w exploding boxie - DT MARGARET

 Hej, hej Kochani :-)


Zainspirowana przepięknymi kolorami i motywami nowej kolekcji "Winter it"s Coming" postanowiłam stworzyć projekt do naszej listopadowej MARGARETKI, w oparciu o linię: WŁÓCZKA - KOLOR - OSTROKRZEW.

 


Wszystkie te hasła znajdują swoje odpowiedniki w postaci motywów graficznych, które znalazłam na poszczególnych arkuszach papierów. Z arkusza 0506 wykorzystałam przepiękny splot "sweterkowy" wykonany z WŁÓCZKI - tym motywem okleiłam zewnętrzne ścianki boxa. Z kolei motyw OSTROKRZEWU zdobi jeden z najbardziej kolorowych arkuszy kolekcji,  który wykorzystałam na wieczku pudełka.
Kolor mroźnego turkusu dominuje zarówno w mojej dzisiejszej pracy jak i w całej, zimowej kolekcji.

 Dzisiaj zaprezentuję Wam zimowy mini albumik, zamknięty w exploding boxie.
Konstrukcję pudełka tworzą podwójne ścianki boczne, wykonane w formie kieszeniowej a wnętrze wypełnione jest małymi kartami, przeznaczonymi na fotografie oraz dodatkowym bonusikiem w formie mini tagów, wsuniętych do kieszonek na kartach.

 

















Pudełeczko jest całkiem pojemne i ciekawie zaprojektowane. Wszystkie jego zakamarki i schowki można wypełnić wspomnieniami, pięknymi zdjęciami rodzinnymi a na malutkich tagach zapisać ciepłe życzenia świąteczne.
To również moja podpowiedź na miły i oryginalny prezent pod choinkę.
Mam nadzieję że się Wam spodoba :-)

W pracy wykorzystałam:
- kolekcję papierów "Winter it's Coming"
- arkusz papieru PSM 0504
- arkusz papieru PSM 0505
- arkusz papieru PSM 0506
- arkusz papieru PSM 0509
- arkusz papieru PSM 0510
- arkusz papieru PSM 0512
- paski z elementami do wycięcia PSM 0513
- arkusz z listeczkami i kwiatami PSM 0514
- tekturkę - napis TBM 0109
- tekturkę - okienko TBM 0001

 

Pracę zgłaszam na wyzwania


Moja linia: wstążka - napis - tekturka

 


Moja linia to wstążka - ramka - czerwony


Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

9 komentarzy:

  1. Piękny album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cud, miód, malina. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca:) Dziękuje za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzowski boxik kochana, prawdziwe cacko💙 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, DT Edyta 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny, dopracowany i staranny boksik. dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Beata DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń