niedziela, 13 listopada 2022

Orientalny exploding box - DT PAPER CARD

 Cześć Kochani :-)

Na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam nietypowy projekt.
Zaprezentuję exploding box, stworzony dla nastolatki na okoliczność świętowania 18 - tych urodzin.
A ponieważ Solenizantka jest zafascynowana kulturą, sztuką i kuchnią Orientu, moja praca została utrzymana właśnie w tym klimacie.



Zaprojektowałam i stworzyłam pudełko na kształt japońskiej pagody ogrodowej. Posiada ażurowe ścianki oraz dwupoziomowy dach. 

 



Po uniesieniu ażurowej konstrukcji, ścianki pudełka rozkładają się na boki, ukazując niespodziankę ukrytą we wnętrzu pudełka.




 
Kto zgadnie, co też takiego pysznego "upichciałam" dla Solenizantki ???




Wewnętrzne ścianki pudełka zdobią przepiękne, stylowe papiery od Scrap Boys z kolekcji "Japanese Beaty" - są idealne do tego projektu, zarówno pod względem stylu jak i kolorystyki :-)



Projekt dopełniają papierowe kwiatuszki i tekturki od PAPER CARD - wykorzystałam napis okolicznościowy oraz motywy japońskie - charakterystyczne lampiony a także drobniutkie kwiatuszki wiśni :-)





 


Oprawa mediowa oraz niezwykle naturalny wygląd potrawy zaserwowanej Solenizantce to oczywiście zasługa moich ulubionych i niezastąpionych preparatów marki CADENCE a także nowych,  fantastycznych farb KOOKY :-)
Wymienione produkty możecie nabyć w sklepie DREAMS - polecam z całego serca :-)

 

Projekt zgłaszam na wyzwanie


 
 
Moja linia to wstążka - ramka - czerwony 

Kochani, w najbliższym czasie zrobi się tu zimowo i świątecznie, kto z Was ciekawy co powstanie - serdecznie zapraszam do odwiedzin.
A dzisiaj żegnam się już z Wami i życzę miłego dnia - Buziaczki,

Inka

2 komentarze:

  1. Świetne to pudełeczko, super to wymyśliłaś solenizantka na pewno zadowolona, drugiego takiego pudełka na 100% nie dostała na swoje 18 urodziny !!!
    Ciekawa jestem co tam na Święta wymyśliłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Solenizantka na pewno zachwycona takim prezentem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń