czwartek, 10 listopada 2022

Urodzinowy anty zegar z ośmiornicą

 Witajcie Kochani :-)


Wygląda na to że rok 2022 będzie należał do zegarów - to one niepodzielnie rządzą w mojej pracowni i to na nich skupiam się, przeznaczając większą część wolnego czasu.
Nie będę ukrywać swojego zadowolenia, gdyż tworzenie to mój wieloletni konik i wielka pasja a do zegarów czuję ogromy sentyment ;-)

 


Dzisiejszy projekt powstał dla pewnej Pary, wspólnie świętującej 60 - te urodziny, chociaż na pierwszy rzut oka, grafika przedstawiona na cyferblacie, kojarzy się z egzotycznymi wakacjami :-)

 

Zegar zawiera w sobie wszystkie motywy, które w sposób wymowny przedstawią pewną historię i równocześnie nawiązują do dnia urodzin :-)


Jest tu morze, piaszczysta plaża, muszelki - część elementów to dary natury, umieszczone na projekcie w formie przestrzennej:-)



Baba piaskowa imituje tort urodzinowy, udekorowany muszelkami a sympatyczna ośmiornica została przyłapana na jego dekorowaniu oraz personalizacji imionami Solenizantów :-)










Mam nadzieję że zegar się spodobał a moja wyobraźnia w odpowiedni sposób nakreśliła wizualny odbiór każdego z umieszczonych tu detali :-)

Oprawa mixed mediowa należy do marki CADENCE, która również niepodzielnie rządzi w mojej pracowni.
Farby i preparaty, dzięki którym wyczarowałam tę nadmorską scenerię, pochodzą ze sklepu DREAMS:



 

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę cudownego weekendu
Inka

2 komentarze: