sobota, 19 listopada 2022

Świąteczne trio na bis

 Witajcie Moi Mili :-)


W mojej pracowni powoli rozkręca się świąteczna atmosfera. Na razie tylko twórczo, ale już niedługo zawita tam Mikołaj a po nim - bożonarodzeniowe drzewko. Taki mam ambitny plan a co z tego wyniknie, czas (lub jego brak) pokaże :-) ;-)

Dzisiaj zaprezentuję Wam prace stworzone na bis - czyli inspirowane moim zeszłorocznym projektem, który bardzo przypadł komuś do gustu.
Na specjalne zamówienie miałam przyjemność wykonać ponownie wiktoriański komplet świąteczny, ale tym razem w trzech, prawie identycznych egzemplarzach :-)


 

Projekt zdobią cudowne tekturki od PAPER CARD - z zimowej i świątecznej kolekcji, jak również klimatyczne papiery w wiktoriańskim stylu od ITD Collection.
W pracy użyłam arkuszy ryżowych oraz scrapowych z kolekcji "Victorian Christmas"

 






Aby podkreślić zimowy charakter pracy i nadać jej wyjątkowego klimatu, użyłam niezawodnych tekturek i to właśnie one nadały pracy niepowtarzalny i wyjątkowy sznyt.



Wykorzystałam gwiazdki o różnym kształcie i wielkości a także choinkowy zagajnik i świąteczny napis. Wszystkie tekturki pobieliłam białym gesso a w końcowym etapie pracy zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem.

W pracy wykorzystałam również wyciski z foremek oraz dekor - mały, drewniany domek, który pięknie wpasował się w ten sielski, zimowy pejzaż.

 


 

Praca została wykonana techniką łączoną - decoupage i scrapbooking - moje dwie wielkie miłości. Jakie to szczęście że mogę je połączyć ze sobą i jedna nie wyklucza drugiej a wręcz przeciwnie - pięknie się dopełniają, tworząc niepowtarzalny efekt końcowy ;-)

Do techniki decu wykorzystałam farby i preparaty mediowe mojej ulubionej marki CADENCE pochodzą ze sklepu DREAMS 

 

Niedługo pokażę Wam kolejne elementy stworzone do kompletu z dzisiejszymi kuframi ;-)
A teraz już się pożegnam, życząc wszystkim miłego i ciepłego weekendu :-)

 

Uściski,

Inka



Informacje techniczne:

Kufer - wymiar zewnętrzny 300 x 200 x 130, spód wysokość zew. 85,

2 komentarze: