środa, 1 czerwca 2022

Witaj na świecie Kaziu

 Cześć Kochani :-)


W tak szczególnym dniu, jak dzisiejszy oczywiście nie mogło zabraknąć u mnie pracy o tematyce dziecięcej - wszak uwielbiam tworzyć dla Maluszków :-)
Ale, ale - przecież Dzień Dziecka nie jest tylko dla Maluszków. Tak na prawdę to święto każdego z nas, bo przecież wszyscy jesteśmy dziećmi swoich rodziców - zatem świętujmy, Kochani, ten dzień - najpiękniej jak tylko potrafimy :-)))

 


 Pozwólcie, że tak wyjątkowy dzień uczczę na swoim blogu publikacją kompletu powitalnego, który miałam zaszczyt wykonać na zamówienie - z okazji narodzin pewnego Słodziaka o imieniu Kazio :-)

Jak zwykle postawiałam na jedną z moich ulubionych kolekcji dziecięcych od ScrapAndMe.
Uwielbiam te papierki za ich słodkie motywy i piękną, delikatną kolorystykę.

W pracy użyłam również niezastąpionych elementów czyli tekturek - na pudełku zagościło cudowne serducho od PAPER CARD a na karteczce uroczy misiaczek :-)

Zestawienie barw - jedno z moich ulubionych i często stosowanych w projektach dla chłopców ;-)

Karteczkę zdobi bardzo dziecięca kompozycja - umieściłam tu mnóstwo zabawek a wśród nich moje najulubieńsze misiaczki - słodziaczki :-)

 Uroczy papier w serduszka pochodzi z kolekcji papierów od Craft'o'Clock.

Wnętrze kartki wyposażyłam w zakładkę na podarunek w formie "biletów Narodowego Banku Polskiego" oraz karnet z życzeniami dla Maluszka.


 Kochani i to już wszystko na dzisiaj. Życzę Wam pięknego, kolorowego i beztroskiego świętowania Dnia Dziecka. Bawcie się dobrze!!!



Buziaczki,

Inka

2 komentarze:

  1. Halinko, dawno mnie tu nie było. Ale dziś mam podwójne święto więc jestem i ja. Twoje prace zawsze mnie zachwycały , a kartki w pudełku to już norma. Choć ja preferuję pudełko w podobnej kolorystyce i układzie jak kartka, ale jestem Twoja pracą zachwycona!! Fakt że tekturki robią połowę projektu, super je zastosowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw dla malucha :-).

    OdpowiedzUsuń