piątek, 10 czerwca 2022

Pamiątka chrztu w ramce - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

 

 Czy widzieliście już naszą czerwcową MARGARETKĘ? Mam nadzieję że tak, a zaproponowane hasła przypadły Wam do gustu i zainspirowały do wspólnej zabawy z nami :-)


 


Przyznam się Wam szczerze że w tym miesiącu miałam trudny orzech do zgryzienia. Wybór nie był łatwy bo właściwie każdy z płatków w równym stopniu zasługuje na szczególną uwagę. 

 



Ja tym razem wybrałam trzy płatki ułożone w kolejności: KORONKA - GLAMOUR - PRZEŻYCIE.

W pracy użyłam KORONKOWYCH serwetek, dzierganych na szydełku oraz cudownych dziewczęcych bucików do chrztu, w stylu GLAMOUR.
Sam moment chrztu jest wyjątkowym PRZEŻYCIEM dla dziecka, jego rodziców i bliskich - zatem trzecie hasło w sposób oczywisty wpisuje się w temat pracy.


 




Wykonałam ramkę pamiątkową dla dziewczynki, z miejscem na fotografię i personalizację. Użyłam mojej ulubionej, niezwykle delikatnej kolekcji papierów "Romantic moments", która jest wprost stworzona do upamiętnienia uroczystości sakramentalnych.
Tym razem postawiłam na prostą i nieprzeładowaną kompozycję, delikatne, jasne kolory i ramkę w kolorze naturalnego drewna. Moim zdaniem tak wykonana pamiątka będzie idealną ozdobą, pasującą zarówno do wnętrza o klasycznym jak i nowoczesnym wystroju.
Miejsce na umieszczenie fotografii dziecka wyznacza karnecik z wdrukowanym napisem "Love you". Jeszcze tylko personalizacja imieniem i pamiątka chrztu jest już gotowa :-)







 Jestem ciekawa jak się Wam podoba mój pomysł oraz interpretacja haseł wyzwaniowych? Mam nadzieję że podzielicie się swoimi spostrzeżeniami i pozostawicie dla mnie kilka słów w komentarzu :-)

W projekcie wykorzystałam:
Kolekcja papierów "Romantic Moments"
Arkusz 0306
Arkusz 0303

Kochani, serdecznie Was zachęcam do podjęcia czerwcowego wyzwania i wspólnej zabawy z nami. Zapraszam także do udziału w livach, organizowanych na naszym profilu FB :-)

Dziękuję za dzisiejsze spotkanie i życzę miłego dnia,
Inka-art

3 komentarze:

  1. Śliczna, delikatna pamiątka i te buciki. Całość słodka. Jeszcze jak dojdzie zdjęcie maluszka to wogóle nie będzie można oderwać oczu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za cudeńko:)Te buciki i te koroneczki:) Sama słodycz i urok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła Tobie ta pamiątka. Pomysł z bucikami rewelacyjny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń