poniedziałek, 13 czerwca 2022

Na 40 -tkę w męskim wydaniu - DT PAPER CARD

 Ahoj Kochani :-)


Moja dzisiejsza propozycja inspiracyjna została stworzona dla bloga sklepowego PAPER CARD.  Jest nią zmediowana butelka trunku, która ma być niespodzianką na 40 urodziny pewnego żeglarza -  prawdziwego wilka morskiego "z krwi i kości" ;-)

 

 


 Zadbałam o to, by projekt swym klimatem nawiązywał do treści ulubionej szanty Solenizanta, zaczynającej się od słów ..."jest taki czas"...
Słowa te koniecznie chciałam umieścić na butelce i udało mi się - oczywiście dzięki niezastąpionym tekturkom od PAPER CARD :-)

 




 
W tak nieoczywistym projekcie, jak dzisiejszy, wykorzystałam tekturki z różnych działów sklepu. Umieściłam tu motywy męskie, morskie, napisy a nawet ..... z działu świątecznego też coś się przydało - i to bardzo ;-)

Na półkach sklepowych PAPER CARD ostatnio pojawiło się sporo świetnych nowości - zajrzyjcie do działu męskiego - z pewnością znajdziecie odpowiednie motywy dla Tatusiów z okazji zbliżającego się Dnia Ojca, jak również na urodziny, imieniny czy inne męskie święta. Serdecznie polecam :-) 







Ten iście piracki płaszczyk widoczny na powierzchni butelki pomogły mi wyczarować odpowiednie preparaty mediowe marki CADENCE. Zastosowałam czarne gesso, farby akrylowe matowe i metaliczne, połyskujące woski, mgiełki oraz moje ulubione dodatki czyli barwioną gazę, sznurek i złote mikrokulki.


Wymienione preparaty są dostępne w sklepie DREAMS - polecam i zapraszam ;-)


Na szyjce butelki zawisł owalny tag, z miejscem na umieszczenie życzeń dla 40-to latka, kotwica i odwrócona tarcza zegara - nawiązująca do treści szanty, często śpiewanej przez wesołego żeglarza:

..." Jest taki czas na chwilę przed zaśnięciem,
  Żaglowców ślad rozpływa się we mgle.
    Jest taki czas, gdy cienie gubi ciemność.
       Jest fali szum i morze w blasku gwiazd"...

Kochani, jestem ciekawa jak się Wam podoba moja propozycja na tak niebanalną oprawę zupełnie banalnego, męskiego prezentu?


To już wszystko na dzisiaj, pozdrawiam Was cieplutko i do następnego spotkania,

Inka :-)

1 komentarz: