środa, 29 czerwca 2022

"Summer Time" z piękną Syrenką - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)


W oczekiwaniu na wymarzony urlop, wakacyjny czas, upalne i słoneczne lato, które sprzyja nie tylko wyjazdom, wypoczynkowi ale również inspiruje swym klimatem, wykonałam taki oto "syreni" dekor.


 W tym miesiącu na półeczki sklepowe Margaret Mycraftime zawitała nowa letnia kolekcja papierów "Summer Time", która momentalnie skradła serducha całego naszego Design Teamu.
Jej wspaniały klimat, orzeźwiające, letnie kolory, piękne dodatki bardzo mocno pobudziły również moją wyobraźnię.
I tak oto powstał pierwszy projekt z użyciem nowych papierków - w których - nie będę ukrywać -  jestem po prostu zakochana!!!
Przygotowałam mixed mediowy, wakacyjny dekor na bazie drewnianego steru żeglarskiego.
Do wykonania ozdoby wykorzystałam uroczy motyw Syrenki oraz wzór jasnych deseczek, które pięknie wkomponowały się w styl dzisiejszej pracy :-)

 


 




 

Kompozycję mixed mediową zbudowałam wykorzystując białe gesso, farby akrylowe, naturalne muszle, kamyczki, tekturki: tryby oraz kotwicę a także wyciski z foremek. Idealnym dodatkiem okazał się gruby sznur w naturalnym kolorze oraz biała gaza bawełniana. 

 




 


 


Dekor posiada kilka warstw i bardzo przestrzenną strukturę. Doskonale sprawdzi się jako klimatyczna ozdoba domu lub mini stojaczek na małe fotki z letnich wojaży.
Mam nadzieję że moja dzisiejsza praca nastroi Was bardzo wakacyjnie i zainspiruje do wykorzystania naszej nowej, absolutnie fantastycznej kolekcji

Do stworzenia projektu wykorzystałam:
- kolekcję papierów "Summer Time"
- arkusz 0401 z dodatkami do wycinania
- arkusz 0406 z motywem desek
- dodatki w formie pasków 0413


Pracę zgłaszam na wyzwania:


 



Kochani, dziękuję za dzisiejsze spotkanie i życzę Wam miłego dnia,
Inka

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta letnia w odbiorze praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inko kochana jak zawsze Twoja praca zachwyca nie tylko pomysłowością ale i dbałością o każdy szczegół! Cudna! Ta syrena jest piękna! Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady I życzę powodzenia :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca.Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczny dekor, super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie jak zawsze! dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń