niedziela, 19 czerwca 2022

Romantyczny zegar na rocznicę ślubu

 Hej Kochani :-)


Dzisiaj pokażę Wam oryginalną formę podarunku, przygotowaną na okoliczność świętowania 30 - tej rocznicy ślubu :-)


To już kolejny mój zegar, odmierzający czas w przeciwnym kierunku.
Projekt, z motywem gór - stworzony na specjalne zamówienie - posiada bardzo stonowaną kolorystykę i utrzymany jest w stylu retro.
Zegar składa się z dwóch, nałożonych na siebie warstw oraz przestrzennych elementów, wkomponowanych tu i ówdzie w ten romantyczny pejzaż.



 



Delikatne gałązki paproci wykonałam z masy samoutwardzalnej, pomalowałam je akrylami a po wyschnięciu całość zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem wykończeniowym.




Fajny, przestrzenny dodatek stanowi nieduże drewniane serduszko z napisem oraz motyw niezapominajek, wpleciony miejscowo w jeną z warstw zegara :-)

W pracy wykorzystałam papiery ryżowe od ITD Collection z pięknymi motywami kwiatów oraz zakochaną parą jak również farby i preparaty do decoupage marki CADENCE, które można nabyć w sklepie DREAMS - serdecznie Wam polecam.


Miłej niedzieli, Kochani!!! Pozdrawiam,

Inka

1 komentarz: