sobota, 21 maja 2022

Męski prezent z przymrużeniem oka - DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)


Chyba wszyscy lubimy zarówno dostawać i wręczać prezenty - a ja najbardziej lubię tworzyć je dla innych.A wiecie dlaczego? Bo są to z reguły prace oryginalne, nietuzinkowe i wykonane dla hobbystów i pasjonatów. Jedni wolą żeby było ładnie i praktycznie, inni podchodzą do tematu z humorem i dużym luzem - i właśnie taki projekt przygotowałam na nasze dzisiejsze spotkanie.

 


 Anty zegar czyli zegar, którego wskazówki poruszają się w przeciwnym kierunku a godziny na cyferblacie umieszczone są w odwróconej kolejności :-)
Tarcza zegara to gotowy kształt steru marynarskiego z MDF.
Przestrzenne elementy ozdobne to już moje ulubione tekturki od PAPER CARD - niektóre z nich, na potrzeby dzisiejszego projektu, zostały rozcięte na kilka mniejszych części aby można było z łatwością wkomponować je w odpowiednie miejsca.

 




W pracy wykorzystałam ramkę o kształcie koła, kotwicę, drobne gwiazdki i bulaj jachtowy. Odpowiednio dobrane i wkomponowane w projekt stały się bardzo stylową ozdobą i pięknie podkreśliły klimat pracy.

Tak wykonany zegar powędruje w prezencie imieninowym do mężczyzny - który z zamiłowania jest sternikiem jachtowym i wielkim pasjonatem żeglugi. 



 

W pracy wykorzystałam preparaty mediowe marki CADENCE  (cała ich rodzinka na powyższym zdjęciu). Dostępne są w sklepie DREAMS, który serdecznie wszystkim polecam - jest świetnie zaopatrzony w materiały do rękodzieła i bardzo dobrej jakości produkty :-)

 

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia niebawem,

Inka

2 komentarze:

  1. Rewelacja! Antyzegar - pierwszy raz widzę taki własnołapkowy gadżet. Pomysł świetny.
    Wykonanie... brak mi słów - bardzo mi się podoba:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje anty zegary. Oryginalny pomysł, niesamowite wykonanie. Jak zawsze zadbałaś o wszystkie szczegóły. Chciałabym zobaczyć minę obdarowanego, mnie by dech zaparło :) Pozdrawiam serdecznie Halinko.

    OdpowiedzUsuń