piątek, 6 maja 2022

Gratulacyjny komplet pamiątkowy

 Witajcie Kochani :-)

 

Dzisiaj robię chwilową przerwę od tematów komunijnych. Zaprezentuję Wam pracę zupełnie nowatorską - jeśli chodzi o jej formę, konstrukcję i przeznaczenie :-)


Obrona pracy doktorskiej i odbiór tytułu naukowego to bardzo ważny moment w życiu każdego studenta. Dzisiaj progi Uniwersytetu Jagiellońskiego opuszczają, między innymi, Absolwenci Wydziału Prawa.
Aby upamiętnić tak podniosłe wydarzenie, zostałam poproszona o przygotowanie kompletu gratulacyjnego dla Doktora Nauk Prawnych.
Do wykonania projektu wykorzystałam tekturki oraz papiery scrapowe marki ITD Collection oraz Margaret MyCraftime i czarny karton bazowy.
Pamiątkowy komplet ma formę dwuczęściową - wiązane pudełko imitujące księgę, która w swoim wnętrzu skrywa niespodziankę - czarny studencki biret.
Wierzchnią część pudełka zdobi waga - kultowy motyw tematyczny, symbolizujący spór. Jej dwie szale ważą argumenty obydwu stron. To także odwołanie do ważenia przez mitologiczną boginię sprawiedliwości, Temidę, dobrych i złych uczynków ludzi ;-)
Na wewnętrznej stronie okładki księgi przygotowałam pionową zakładkę - jest to miejsce przeznaczone do umieszczenia karnetu z życzeniami. 
Czapka studencka pełni również formę ekspozycyjną, natomiast w jej wnętrzu znajduje się ogólny tekst gratulacyjny :-)

 








 

 


Cały projekt wykonałam wg własnego pomysłu. Starałam się, by był ciekawy, nietuzinkowy i zaskakujący. Mam cichą nadzieję, że spodoba się osobie nim obdarowanej :-)

Kochani, dziękuję za dzisiejsze odwiedzinki i zapraszam do mnie ponownie :-)

 

Miłego dnia,
Inka

1 komentarz: