poniedziałek, 16 maja 2022

Gościnnie w Miszmasz Papierowy

 

Hej Kochani :-)

Dzisiaj mam wielki zaszczyt gościć na blogu Miszmasz Papierowy w nagrodę za wyróżnienie mojej pracy w jednym z ostatnich wyzwań. 
 


Kochani, maj jest miesiącem, w którym przede wszystkim dominują prace komunijne. W mojej małej pracowni powstaje ich dość sporo i na nasze dzisiejsze spotkanie również przygotowałam dziewczęcy komplet komunijny. Tym razem powstał projekt w barwach bieli i zieleni, z ręcznie robionymi kwiatami.
Zarówno karteczkę jak i pudełko ozdobiłam przepięknymi tekturkami - ramkami.  Bardzo mnie urzekły swoją elegancką formą i wspaniałym kształtem.
W centralnej części kartki umieściłam hostię, natomiast wieczko pudełka zdobi stosowny do okoliczności napis.




 


 

 






 

Wszystkie tekturki użyte w dzisiejszym projekcie pochodzą ze sklepu Miszmasz Papierowy :-)
Wieczko pudełka ozdobiłam przepięknym papierem w odcieniach delikatnej zieleni Arkusz pochodzi z kolekcji Shabby chic od ITD Collection.





Dziękuję za spotkanie i serdecznie Was pozdrawiam,
Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz