sobota, 14 maja 2022

Komplet gratulacyjny dla doktorantki - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

W końcu nastała cudowna, słoneczna, pachnąca kwieciem wiosna. Aż miło na serduchu kiedy wokół czuć cieplejsze powiewy wiatru i woń świeżych, wiosennych kwiatów, ptaki budzą mnie rano swoim świergotem i dzień już coraz dłuższy. Aż chce się tworzyć kiedy pozytywna energia nastraja mnie bardzo optymistycznie.

 

 Dzisiejsza inspiracja powstała do majowego wyzwania MARGARETKA. Z naszego kwiatuszka wybrałam hasła ułożone w linii prostej czyli: WIANEK - BIAŁY - SERCE. Przygotowałam kobiecy komplet gratulacyjny na okoliczność obrony pracy doktorskiej.

Do wykonania projektu wykorzystałam arkusze z kolekcji "Romantic Moments", listeczki z arkuszy do wycinania oraz przepiękne ozdobniki w postaci tekturek.
Pamiątkowy komplet ma formę dwuczęściową - wiązane pudełko imitujące księgę, która w środku skrywa niespodziankę czyli studencki biret.

Wierzchnią część pudełka zdobi delikatna grafika przedstawiająca różany wianek, uwity w kształcie serca. Co prawda tekturka - ramka troszkę przysłoniła ten cudowny wianuszek. Jednak starałam się nadbudować brakujące części kompozycji, uzupełniając je bukiecikami z papierowych różyczek w kolorze różowym i ecru oraz listków.
Na wewnętrznej stronie okładki przygotowałam miejsce do umieszczenia karnetu z życzeniami od bliskich. 
Czapka studencka pełni formę ekspozycyjną a w jej wnętrzu znajduje się ogólny tekst gratulacyjny dla doktorantki :-)

 













 

Kochani, mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu i chętnie dołączycie do naszego majowego wyzwania. Serdecznie zapraszamy !!!

Materiały wykorzystane ze sklepu:
Kolekcja papierów "Romantic Moments"
Listeczki z arkusza do wycinania,
Zestaw tekturek

Projekt zgłaszam do wyzwania w:





Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz