niedziela, 8 maja 2022

Komunijnie w kolorze eco

 Cześć, witajcie :-)


Kochani - projektów komunijnych ciąg dalszy.
Dzisiaj chcę zaprezentować komplet dziewczęcy, wykonany w barwach eco, bieli, szarościach z niewielkim dodatkiem złota :-)


Przyznam się Wam, że niezbyt często tworzę swoje prace na bazach craftowych i w sumie sama nie wiem dlaczego? Patrząc na dzisiejszą pracę, dochodzę do wniosku że barwa eco ma wiele zalet - ładnie podkreśla krawędzie pracy, jest na tyle uniwersalna, że można ją połączyć z papierami we wszystkich kolorach, projekty są miłe dla oka i eleganckie.
 

 



 





 


Dzisiejszą pracę zdobią tekturki od kilku producentów. Po raz kolejny pożeniłam ze sobą  PAPER CARD i Miszmasz Papierowy ale jest jeszcze trzecia firma  - Moja Tekturka :-)
Papiery scrapowe pochodzą od ScrapAndMe oraz ITD Collection :-)

Kochani, już nie raz wcielałam w życie maksymę "Potrzeba matką wynalazków" - tak też stało się tym razem. Na potrzeby tego projektu wykonałam własnoręcznie dwa złote kłosy zboża według swojego pomysłu ;-)
Ciekawa jestem, czy zgadniecie, czego użyłam? 

 Kartkę zgłaszam na wyzwanie:


 

Pozdrawiam serdecznie,
Inka

1 komentarz:

  1. Piękny komplet, dziękuję za wspólną zabawę z nami w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń