czwartek, 15 października 2020

Tworzę z ITD Collection - W królestwie mroku

 

Witajcie Kochani :-)

 

Dzisiaj jedna z takich prac, które pojawiają się u mnie tylko okazyjnie.

Wykonałam przestrzenną pracę w kształcie starej chaty -  na zbliżający się Halloween :-)

 


 Mroczne klimaty raczej nigdy nie były bliskie memu sercu, jednak kiedy wpadły w moje łapki cudowne  papiery od ITD Collection - po prostu nie mogłam się oprzeć ich urokowi :-)

Magiczny nastrój, tajemne wróżby, alchemia, ciemność i mroczne postaci
spowodowały że postanowiłam zaszaleć twórczo w tematyce, rodem zza światów ;-)


















Praca w kolorach czerni i kobaltu powstała jako inspiracja do kolorystycznego
wyzwania dla Art-Piaskownicy.
Nie trudno zgadnąć że w tym miesiącu króluje u nas kolor czarny.
Łączymy go tylko z jednym dodatkowym kolorem - paleta barw do wyboru
oraz wszelkie wytyczne znajdują się na stronie Art-Piaskownicy - serdecznie zapraszam :-)

Pomarańczowe koło zębate zostało dołożone do pracy na specjalną prośbę
- jako bardzo istotny  dodatek - więc nie mogłam odmówić :-)))

Pozdrawiam cieplutko,

Inka

6 komentarzy:

  1. Nooo, poszalałaś faktycznie :D Świetna praca, chociaż trochę przerażająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i bardzo klimatyczna praca!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Niesamowita i faktycznie straszna. Idealna

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać Halinko, że żaden temat nie jest Ci obcy. Jest mrocznie i oto chodziło. Świetna inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twoją pracę Inko! Jako wielbicielka filmów grozy zwłaszcza tych o zombie :)), nawiedzonych domach itp. jestem zauroczona!!! I przyznam się Tobie, że już kilkanaście razy zaglądałam do Ciebie (łącznie z FB) by podziwiać ją! Piękna w swojej straszności! No brak mi słów! Już dawno nic nie zrobiło na mnie takiego wrażenia. To jedna z tych prac, której nie sposób zapomnieć :). Buziaki kochana i idę na górę jeszcze raz na zdjęcia popatrzeć :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja. Robi wrażenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń