sobota, 3 października 2020

Jesienny pozytywnik - DT TEKTURKOWO

 

Witajcie Kochani :-) 


Jedni ją kochają, inni trochę mniej.
Ale czy tego chcemy, czy wręcz przeciwnie - za naszymi oknami
czujemy już wyraźny oddech Jesieni.
 

 

Moja propozycja na pokonanie sezonowej chandry i umilenie sobie jesiennych dni, na zachowanie pozytywnych wspomnień na zimowe wieczory i wreszcie - na dostrzeżenie malowniczego piękna tej pory roku  - to własnoręcznie wykonana, nastrojowa fotoramka z jesienną focią, zawieszoną na klamerkach ;-).


Niedługo nadejdą szaro-bure, krótkie i deszczowe dni.
Na dworze zrobi się zimno, mglisto i  nieprzyjemnie
A my, spragnieni ciepłych i miłych bodźców,
będziemy poszukiwać alternatywnych rozwiązań
by przetrwać ten nie najlepszy dla naszej psychiki okres.


Bryyy.... na samą myśl dostałam gęsiej skórki, a Wy???

Ale spokojnie!!! - od czego są kreatywne pomysły na umilenie sobie życia :-)))


Jednym z nich chcę Was dzisiaj zainspirować i zachęcić do stworzenia,
fajnego, jesiennego pozytywnika.


Mój przybrał postać fotoramki, w której zamknęłam wspomnienia kolorowej, ciepłej jesieni 

 

Poznajcie Wiewiórkę!!!
Ta sympatyczna, zwinna, ruda spryciula zamieszkuje tereny
sąsiadujące z moim ogrodem i jest w nim bardzo częstym gościem.
Z tego tytułu dostała honorowe miejsce na mojej pracy.

Jesienne liście, ich niezwykle ekspresyjne barwy - to najpiękniejsza ozdoba
panującej obecnie pory roku :-)


A tu widzicie mój ukochany recykling, czyli wykorzystanie ścinków papierowych, sznurków
i wielu różnego rodzaju materiałów, pozostałych po wcześniejszych projektach ;-)

 I wreszcie cudowne, dojrzałe owoce - piękny akcent i kwintesencja
sezonowej egzystencji roślin liściastych.


A tu kolejny, uroczy mieszkaniec mojego ogrodu.
Cichy, płochliwy, nocny duszek o imieniu Jurek  ;- )



 

Kochani, jeśli taka forma jesiennego pozytywnika jest bliska Waszemu sercu, zapraszam do mnie
11 października. na publikację KURSU, w którym opiszę jak wykonać podobną pracę.


Materiały, których użyłam w projekcie:

Tekturki pochodzą z TEKTURKOWO,

Kolekcję jesiennych papierów Ciao Bella można nabyć w sklepie DREAMS


Polecam również figurki figlarnych wiewiórek:


Miłego weekendu i do zobaczenia :-)

Inka

3 komentarze:

  1. Wspaniały pozytywnik Inko. Pełen ciepłych, naturalnych kolorów. Ja bardzo lubię jesień i nawet deszcze mi nie przeszkadzają. Z przyjemnością zajrzę do Ciebie na kursik :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń