środa, 7 października 2020

Box na parapetówkę

 

Witajcie Kochani :-)

 

Od pewnego czasu jedną z moich ulubionych form twórczych stał się exploding box
czyli eksplodujące pudełko. 

Dzisiaj chcę Wam przedstawić wersję wykonaną na parapetówkę :-)

 

 Zamarzyła mi się praca w formie niedużego domku, urządzonego w stylu prowansalskim.
Więc pobawiłam się w budowniczego - konstruktora i disignera od urządzania wnętrz.
Nie powiem żebym wykazywała jakieś specjalne zdolności w wymienionych fachach,
ale chętnie podjęłam wyzwanie na tę nietypową pracę:-) 

I tak oto powstała miniaturowa makieta chałupki, obłożonej kamieniem,
z zielonym dachem i drewnianymi okiennicami.
Wokół domu ułożyłam drewniane skrzynie, w których posadziłam pachnącą lawendę.
Ogrodziłam drewnianym płotkiem, po którym spaceruje czarny kot
a jedną ze ścian domku porasta dzikie wino ;-)

W malutkich okienkach wiszą prawdziwe firanki, a zewnętrzne lampy oświetlające dom,
zostały wyposażone w  malutkie kryształki - imitujące "żarówki" :-)

Na drzwiach zawisła plakietka z informacją o imprezie, jaka się tu niebawem odbędzie ;-)

I jeszcze rzut na dach - oczywiście z lotu .... drona 😅

A tutaj już wnętrze nowego gniazdka - urządzone prosto ale dość przytulnie.

Trzy ściany konstrukcji są podwójne i rozkładane do góry.
One skrywają w sobie pamiątkowe fotografie, natomiast
czwarta stała się nośnikiem życzeń gratulacyjnych dla domowników :-)

Klucze do nowego domu znalazły swoje honorowe miejsce w centralnej
części pracy. Ułożyłam je na miniaturowym, okrągłym stoliku:-)




Do kluczy dopięłam maleńki breloczek z wizerunkiem słodkiej sówki :-)

   Miniaturowa serwetka, wykonana na szydełku, imituje modny, ażurowy dywanik

 
  I na koniec szybki rzut oka na elewację zewnętrzną :-)))


Kochani, chyba przyznacie mi rację że tworzenie boxów
to niezwykle przyjemne i pasjonujące zajęcie :-)

Jeśli macie w planach wykonanie takiej pracy lub właśnie jesteście w trakcie tworzenia
a może macie ochotę na podjęcie pierwszych prób?
Serdecznie zachęcam, bo to na prawdę świetna, relaksująca zabawa :-)

Efekty twórcze swoich pięknych projektów możecie w tym miesiącu zaprezentować
na blogu Art-Piaskownicy, w wyzwaniu kartkowym, którego
tematem jest właśnie exploding box:-)
 
W imieniu całej załogi AP serdecznie zapraszam do licznego udziału :-)
 

Pozdrawiam milutko,
Inka

11 komentarzy:

  1. piękny domek, ale nigdy nie robiłam tych pudełek , więc tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jedyna, ale piękny!!!! Jak wiejska, przytulna chatka! I te klucze na stole... moja prababcia tak je kładka na stoliku w sieni :)). I kot na płocie :))!! Inko wiem, że się powtarzam co komentarz, ale jesteś niesamowita w swoich pracach i bardzo kreatywna. Tworzysz małe cuda! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na parapetówkę, lepszego prezentu na pewno nikt nie wymyślił :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski. I te klucze w środku - coś przeuroczego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i perfekcyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box. Udało Ci się zainspirować do działania. Mam nadzieję, że coś wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko, zbieram szczękę z podłogi... wow... jeszcze tak pięknego boxu nie widziałam.
    Utwierdza mnie on w przekonaniu, że za co byś się nie wzięła to wychodzi Ci perfekcyjnie. Pozdrawiam serdecznie i lecę się pozachwycać jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinko tylko jedno mi się ciśnie na usta GENIALNE !!Zauroczona jest tym pudełeczkiem w kształcie domku. Jak dal mnie bomba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio napisałam taki długi komentarz i po raz kolejny pojawił sie jakis błąd i komentatorzy szlak trafił.... jestem zachwycona Halinko Twoim pomysłem, wykonaniem, dopasowaniem każdego szczegółu, kolorystyki.... zdolniacha jestes !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny!!! Robiłam kiedyś box w kształcie domku :)

    OdpowiedzUsuń