poniedziałek, 5 października 2020

Młodej Parze w dniu ślubu

 Witajcie :-)

 

 Dzisiaj wpadam tu ekspresowo z kolejną pracą przygotowaną
na ślub Magdaleny i Pawła.

Tym razem mam do pokazania tradycyjną kartkę wraz z pudełkiem do kompletu.

 

Starałam się zachować podobną kolorystykę do pozostałych prac,
które w zestawieniu ze sobą, stworzyły elegancki i niepowtarzalny komplet ślubny :-)

 

Wnętrze kartki standardowe - umieściłam w nim karnet z życzeniami
i przygotowałam dyskretną zakładkę na kopertę "banknotówkę".









 Do wykonania powyższego projektu wykorzystałam cudowne papiery marki ITD Collection.

Tym razem w ruch poszły wybrane arkusze z kolekcji:

''Around the farm vol.2"

Four elements ''Water''

Do pokazania została mi jeszcze jedna praca wykonana dla tej pary Młodej,
jej publikacja już niebawem :-)

 

Na dzisiaj tyle Kochani, pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego tygodnia, 

Inka

3 komentarze: