poniedziałek, 28 września 2020

Tworzę z ITD Collection - Pamiątka Chrztu dla Dziewczynki

 

Witam Was serdecznie :-)


Kochani, dzisiaj kolejna pamiątka z okazji przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego.
Tym razem powstał bardzo delikatny i skromny komplet dla Dziewczynki.

 

 

Kartkę w kształcie taga oraz pasującą do niej drewnianą skrzyneczkę
ozdobiłam cudownymi papierami scapowymi od ITD Collection.

Użyłam arkuszy z kolekcji:


Rosy Summertime

 oraz

English rose

Motywem przewodnim projektu są anielskie skrzydła, które wykonałam
przy pomocy szablonu:

.szablon - maska do scrapbookingu 16x16 cm ST0104A

 

 i lekkiej pasty strukturalnej.


Na nich osadziłam białe serduszka, symbolizujące dziecięcą delikatność i niewinność.

Karteczkę przewiązałam zwiewną, tiulową kokardą , spersonalizowałam imieniem Dziecka 
i udekorowałam w sposób bardzo minimalistyczny.


Wnętrze skrzyneczki zdobi serduszko utkane z papierowych różyczek,
na którym przysiadł miniaturowy, drewniany Aniołek. 






Wnętrze kartki tradycyjne i równie skromne, jak cała praca. Przewidziałam tam miejsce na wpisanie życzeń i zakładkę, za którą można wsunąć banknoty, kartę podarunkową, zaproszenie na sesję zdjęciową czy inny, równie płaski w formie, podarunek.




 

Kochani tym wpisem chcę Was bardzo serdecznie zaprosić do Art-Piaskownicy.
Trwa tam wyzwanie, którego tematem jest kartka tagowa.

 

A teraz zmykam już do pracowni, do moich niedokończonych projektów
a Wam życzę dużo zdrówka i miłego tygodnia ;-)

 

Uściski,

Inka

 

 


5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca, urzekła mnie ta niebanalna kompozycja ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet, zwróciłam na piękne skrzydła Anioła

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik Halinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń