wtorek, 15 września 2020

Oliwka z pomarańczą - Inspiracja dla AP i DREAMS

 Witajcie Kochani :-)))


Zabawa kolorami:

Pomarańczowy + Oliwkowy

To aktualny temat kolorystycznego wyzwania w Art-Piaskownicy.
Na ten miesiąc mamy dla Was propozycję super jesienną ale również
bardzo energetyczną i idealnie ze sobą współgrającą.

Wybrałyśmy zestawienie barw pomarańczowych i oliwkowych, ich tonów oraz odcieni :-)

 


 

Moja praca inspiracyjna do tego wyzwania to alterowany, stary pędzel, któremu postanowiłam dać
drugie życie - w postaci ozdobnego gadżetu do mojej pracowni.

 

Bardzo lubię jaskrawe barwy odcieni pomarańczowych, które w połączeniu z przydymioną oliwką
dają bardzo ładne i ciekawe zestawienie kolorystyczne oraz świetnie ze sobą współgrają ;-)




 





Do stworzenia mojej pracy użyłam preparatów marki CADENCE oraz papierów scrapowych
Ciao Bella z kolekcji COLLATERAL RUST

Materiały te możecie nabyć w sklepie DREAMS - poniżej wrzucam linki do preparatów
i serdecznie polecam - są doskonałe :-)))

Mgiełka metalizowana 25ml pomarańczowa

Kamienie do mix mediów 90ml - średnie KMM02

Pasta strukturalna LIGHT & SOFT 150ml

 

Kochani - serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy z nami w Art-Piaskownicy,
do stworzenia prac używając połączenia tylko dwóch barw, ich, tonów oraz odcieni.

Wszelkie wytyczne znajdziecie na stronie AP - z niecierpliwością
czekamy na Waszą interpretację tematu :-) 

 

Pozdrawiam milutko,
Inka

4 komentarze:

  1. Halinko świetna inspiracja, a połączenie kolorów bardzo fajne , choć mało oczywiste.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie kolorów bardzo intrygujące i inspirujące, idealne na jesień:)
    Piękna metamorfoza, pędzel zyskał drugie życie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, ja Cię. Od dzisiaj zbieram pędzle. Świetnie to wyszło. 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa praca!!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń