sobota, 5 września 2020

Mail Art - miniatury twórcze

 

 Witam Was cieplutko :-)


Dzisiaj zaprezentuję coś z innej beczki niż zazwyczaj.
Co prawda będzie papierowo i kwiatowo, ale w wersji mini.

 

 



Mój projekt powstał w pudełku po zapałkach i jest jedną z najmniejszych form,
jakie dotychczas wykonałam. 


Praca przy pomocy pęsety nie należała do najłatwiejszych a precyzyjne umieszczenie
dekoracji wewnątrz pudełka można porównać do pracy zegarmistrzowskiej :-)
Jednak warto było spróbować - czas spędzony nad tym projektem to dobry sprawdzian
manualnych umiejętności oraz cierpliwości, której zazwyczaj mi brak. 

 





Prawie dwugodzinna dłubanina okazała się fajną zabawą i motywującym wyzwaniem zarazem. Moja miniatura powstała na potrzeby najnowszego wyzwania w Art-Piaskownicy.

Tym samym chciałabym zaprosić Was bardzo serdecznie do udziału i stworzenia
swoich prac na bazie pudełka po zapałkach - wytyczne znajdziecie na blogu Art-Piaskownicy.

Tam również przepiękne, warte obejrzenia inspiracje moich Koleżanek z DT.
Koniecznie zajrzyjcie do nas, bo tym razem na prawdę jest co podziwiać :-)

Ku Waszej inspiracji, moje maleństwo - kot w różanym ogrodzie :-)))

 


 Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ponownie,

Inka

8 komentarzy:

  1. Wspaniała miniaturka Halinko.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło. Piękna mała forma. Ciekawe to wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Inko, zakochałam się w Twoim projekcie!!!! CUUUUDOOOOO!!! Jest pięknie, delikatnie, no i jest kotek :))). Niesamowite, że takie śliczności powstają z pudełka po zapałkach. Zaintrygowało mnie to wyzwanie, zaraz zajrzę do AP :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem ilości detali w tej maleńkiej formie - to prawdziwe cudeńko!
    Uściski Halinko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam małe formy ale taką ,,malutką małą formę,, (w pudełku po zapałkach) robiłam tylko raz. Potwierdzam, że to świetna ale pracochłonna zabawa. Twój projekt Halinko jest cudowny, aż by się chciało wysypać zapałki z pudełka i zacząć zabawę.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń