niedziela, 13 września 2020

Czas na wspomnienia - DT TEKTURKOWO

 Witam Was cieplutko :-)


Dzisiaj chcę zaprezentować album w męskim klimacie, wykonany na
własnoręcznie wyciętych kartach bazowych.


 

Okrągłą formę zawdzięcza przepięknej bazie HDF w kształcie tarczy zegara,
która w tym projekcie sprawdziła się idealnie w roli solidnej okładki o wyjątkowo
dekoracyjnym charakterze.

Stylowa oprawa zyskała swój niepowtarzalny, wręcz historyczny klimacik, dzięki odpowiednio zestawionym detalom. Mam tu na myśli cudowną tekturkę  w formie starego zegara, różę wiatrów wskazującą kierunki geograficzne oraz kaskadę miedziano złotych mikrokulek, przelewających się od góry do dołu postarzanej tarczy zegarowej.


Wspomniana baza HDF posiada idealny wymiar do stworzenia tego typu pracy
- jej średnica wynosi ok 20 cm.
Natomiast wycięte w niej cyfry pozwalają na swobodne przełożenie kół albumowych,
którymi spięłam swój projekt w jedną całość.

Wnętrze albumu zawiera krótką historię twórczości Leonarda da Vinci, cytaty oraz
obrazy i ryciny związane z życiem artysty, jego twórczością i eksperymentami.


Ponieważ zdjęć jest dość sporo, przygotowałam prezentację w formie filmu ;-)
Chciałam pokazać wszystkie zakamarki, kieszenie
i specjale schowki z przedarciami i lnianym płótnem, 
pod które wsunięte są dwustronne maty,
przeznaczone do wklejenia zdjęć.

 


 


Papiery, którymi ozdobiłam swój album pochodzą z  cudownej, bardzo klimatycznej kolekcji
marki Ciao Bella - CODEX  LEONARDO.

Tarcza zegarowa została postarzona i ozdobiona farbami metalicznymi marki CADENCE.

 


Mam nadzieję że moja praca inspiracyjna zachęci Was do stworzenia podobnego albumu.

Dla zainteresowanych zostawiam linki do materiałów, użytych w projekcie: 

Kolekcja papierów scrapowych CODEX LEONARDO:

 


Baza HDF tarcza zegara - TEKTURKOWO,

Tekturka w kształcie ozdobnego zegara - TEKTURKOWO,

Tekturka - róża wiatrów - TEKTURKOWO,

Farby metaliczne CADENCE:

Farba Dora Metalic Paint 50ml.

Farba Dora Metalik 50ml. antyczny złoty

 

 Pozdrawiam milutko ,

Inka

7 komentarzy:

  1. WOW,
    Dziękuję za miłe słowa na temat mojego wpisu o ideologii. Teraz podążam za Tobą, ponieważ jesteś bardzo artystyczny ... annie x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your kind words and I am happy with your visit. Greetings from Poland :-)

      Usuń
  2. Powiem krótko Halinko - jestem oczarowana! To prawdziwe dzieło sztuki, nietuzinkowe i bardzo piękne. Jesteś prawdziwą artystką:)
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju!!! Halinko przepięknie działasz, czarujesz :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowicie utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń