środa, 30 września 2020

Dekor do pokoju Maluszka - DT TEKTURKOWO

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj przypada mój inspiracyjny wpis na blogu TEKTURKOWO ;-)

Praca, jaką przygotowałam na na tę okoliczność, to dekoracja
do pokoju Dziewczynki w formie zawieszki, z miejscem na fotografię.

Jej nietypowa forma jest idealną propozycją dla  osób ceniących oryginalne
i nietuzinkowe prace oraz fajną alternatywą dla prostych, pospolitych fotoramek.

 

 

Konstrukcję balonu w całości wykonałam ręcznie.
Na górnej części mojej pracy umieściłam dekor HDF o kształcie księżyca,
który możecie zakupić w sklepie TETKTURKOWO.
Jego wielkość i forma jest idealna i bardzo wygodna do oklejenia papierem ozdobnym.

 


Do stworzenia dekoracji wykorzystałam cudowne, dziewczęce papiery
marki Craft'o'Clock oraz tekturki z naszego sklepu.
Okienko na fotkę zostało podklejone plastikową szybką. natomiast samo zdjęcie
zostanie wsunięte do ramki od tylnej strony dekoracji, pomiędzy warstwy papierów,
gdzie znajduje się specjalnie przygotowana do tego celu kieszeń.

 


Urocze i bardzo wdzięczne wykończenie pracy to przestrzenny kosz balonu,
w którym podróżują pluszowe zwierzaczki.

 

 

Taką dekorację można dodatkowo spersonalizować imieniem dziecka.
Również doskonale sprawdzi się w formie metryczki dla noworodka
czy jako urodzinowy podarunek na roczek  ;-)



Do wykonania powyższego projektu wykorzystałam papiery, tekturki i bazę HDF ze sklepu  

TEKTURKOWO.

Gorąco polecam i zachęcam Was do wykonania podobnych dekoracji dla swoich Maluszków ;-)


Pozdrawiam serdecznie,

Inka

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz