sobota, 29 lutego 2020

Świętujemy Dzień Żaby


Witajcie Kochani :-)

Dzisiaj jest taki dzień, który możemy świętować tylko w roku przestępnym:-)

29 lutego przypada Międzynarodowy Dzień Żaby - jest to raz na cztery lata, więc tym bardziej żal je przegapić ;-)








Najhuczniej obchodzone jest w USA, gdzie z okazji Dnia Żaby odbywa się wiele imprez plenerowych.

Żaba nie bez powodu ma swoje święto - spełnia ważną rolę w ekosystemie oraz jest symbolem szczęścia.

 A ja przygotowałam dla Was oraz dla Czytelników bloga Kwiatu Dolnośląskiego zestawienie kilku prac z sympatyczną bohaterką dzisiejszego dnia :-)
Niektóre z tych projektów pewnie już widzieliście u mnie wcześniej , ale uznałam że właśnie dzisiaj  warto jeszcze raz odświeżyć je w pamięci ;-)))



Komplecik dla małej Malwinki:




- skrzynka na dziewczęce skarby




oraz tag prezentowy na umieszczenie życzeń






Kartka sztalugowa wykonana z okazji drugich urodzin Leny:









Okrągła karteczka imieninowa dla Julii:









Karteczka dla Małgosi z okazji przyjęcia Chrztu Świętego: 










Mam nadzieję że ta mała zielona istotka również u Was wzbudza sympatię - mnie się trochę kojarzy z wiosennym przebudzeniem :-)))


Pozdrowienia,
Inka

10 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam, że jest dzień żaby! a zestawienie wspaniałe :* wszystkie prace takie śliczne, kolorowe i wiosenne! poprawiłaś mi humor w ten zimny, mroźny poranek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Inko kochana, jak radośnie dziś u Ciebie!!! Buzia sama się śmieje, kiedy na te wspaniałe, kolorowe prace patrzę 😍. Śliczności!!! Ja bardzo lubię żaby, są bardzo pozytywne :))). Buziaki kochana i miłego weekendu życzę!😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Re re kum kum... :) Jak radośnie dziś u Ciebie Halinko...:) Ściskam serdecznie i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, cudowne kolory, wiosna w pełnym rozkwicie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko, jakie piękne prace przygotowałaś z żabkami. Ja bardzo lubię żabki i nawet ropuchy też:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Re-re-kum-kum. Świetne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace z żabkami! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żabki- zielonki każdy lubił jako dziecko:)
    Śliczne karteczki, jak zawsze:)
    Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w domu fankę żab, ale o tym święcie nie wiedziałyśmy. Piękne prace wykonałaś. Kartka z żabką jest przeurocza i to imię z koralików fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze karteczki :) sliczne kompozycje i kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń