piątek, 7 lutego 2020

Na 18-tkę w wersji 3D

Witam serdecznie :-)


Dzisiaj pochwalę się jednym z tych projektów, które od dawna za mną chodziły, a za które z różnych przyczyn nie miałam okazji się zabrać.
W tym przypadku potrzebowałam nagłego bodźca i wskazania konkretnego przedmiotu, by zrodził się pomysł na coś zupełnie nowego i oryginalnego.
Niespodziewanie zostałam poproszona o wykonanie kartki urodzinowej dla uzdolnionego muzycznie Młodzieńca, fascynata gry na gitarze akustycznej.
To był właśnie ten bodziec, który nakręcił spiralę mojej wyobraźni :-))) W końcu pojawił się konkret a dzięki niemu mogłam zrealizować coś, co od dawna miałam w planach :-)))

Pierwotnym założeniem było stworzenie kartki w kształcie gitary, ale uznałam że jeśli dodam do niej futerał, praca będzie pełniejsza i bardziej kreatywna.  I  najważniejszy szczegół - musi znaleźć się tam miejsce na umieszczenie karnetu z życzeniami dla Solenizanta, oraz na upominek pieniężny ;-)

Realizacja projektu pochłonęła mi sporo czasu ale przy okazji dostarczyła również mnóstwo radości i satysfakcji z efektu końcowego.
Wszystko wykonałam własnoręcznie, jedynie kształt gitary został specjalnie zaprojektowany i wykonany maszynowo. Dotarł do mnie w częściach, do samodzielnego złożenia i sklejenia poszczególnych elementów. Struny zrobiłam z nici bawełnianych, natomiast pudło rezonansowe okleiłam arkuszem papieru scrapowego, pochodzącym z kolekcji STEAMPUNK ( od ITD Collection),  który sprawdził się tu wręcz idealnie.

Kochani, przyznam że praca z produktami ITD Collection za każdym razem dostarcza mi coraz więcej przyjemności.
Cenię tę markę przede wszystkim za styl, za uniwersalizm, duży wybór motywów pięknie ze sobą korelujących. Wyszukane, bogate wzornictwo, staranny dobór kolorystyki i - co jest bardzo ważne - idealną gramaturę papieru oraz nienaganną jakość jego struktury i uszlachetnioną powierzchnię.
Pod tym względem z pewnością jest to mój scrapowy Faworyt :-)))




























































Być może na fotkach projekt wygląd dość niepozornie, nie jest wcale taki mały.
Jego wymiary to: 240 x 110 x 35 mm ;-)


Moją karteczkę zgłaszam na wyzwania:

https://kartkoweabc.blogspot.com/2020/01/wyzwanie-c-jak-czas.html
http://scrapvrn.blogspot.com/2020/01/blog-post_28.html



http://diytozts.blogspot.com/2020/02/52-wyzwanie-bingo.html

Moja linia to: wstążki, sznurki + brokat, kryształki + kwiaty

*****

Kartka 3D - co to jest, jak można poznać i wyodrębnić jej formę? Na podstawie jakich cech charakterystycznych się ją tworzy i jakie projekty nie spełniają konstrukcyjnych warunków takiej pracy?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w najnowszym wyzwaniu Art-Piaskownicy, na które wszystkich gorąco zapraszam. Mam nadzieję że garść bardzo ciekawych inspiracji od naszego zespołu zachęci Was do wspólnej zabawy oraz podjęcia próby stworzenia niewątpliwie jednej z ciekawszych przestrzennych form kartkowych.


Na zakończenie wpisu pragnę zaprosić wszystkich Czytelników do odwiedzenia bloga Kwiatu Dolnośląskiego, na którym 11 lutego zamieszczę kurs na kolejny, "recyklingowy tworek". Jesteście ciekawi co to będzie? Jeśli tak, gorąco zapraszam do KD ;-)))


Zostawiam uściski i moc pozdrowień, do zobaczenia niebawem,
Inka :-)))



25 komentarzy:

  1. no nie mam pytań , klekajcie narody :) Brawo, brawo, brawo !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę taką kartkę i jestem na maksa nią zachwycona. Jesteś niesamowicie pomysłowa, utalentowana. Dominik i każdy, kto by taką kartkę dostał, wpadnie w zachwyt, jestem tego pewna. Tyś powinna nagrody za to dzieło dostawać! <3 Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja !! Jestem zachwycona ta gitarowa kartką. Jesteś mega zdolna i kreatywna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Padłam z wrażenia. Genialne wykonanie. Inko jesteś mega mistrzynią!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś zdolna, pomysłowa i masz dar Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Inko, toż to cudo!!!! Aż nie mogę uwierzyć, że to kartka! Piękna, oryginalna, wyjątkowa, niesamowita i w ogóle zachwyca mega!!! Ta gitara jest czadowa. Przepiękna praca!!! Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca świetna. Wypracowana i przemyślana. Podziwiam zdolności. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wow i jeszcze raz wow - fantastyczna praca :) Pierwszy raz taką widzę i jestem totalnie urzeczona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Arcydzieło!! Jak to pięknie wygląda, zachwyciłaś mnie bardzo! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Halinko, Twoje prace są niepowtarzalne. Jestem zachwycona Tym projektem. Brawo Ty. Dziekuje za udział w zabawie DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana
    Wielki szacunek za pomysł, wykonanie, całość:):):)
    Serdeczności zostawiam moc:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany!!! Patrzę i patrzę.... Rewelacja Halinko, chylę czoła !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna praca:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! Jestem pod ogromnym wrażeniem - kartka jest fantastyczna! Widać, że włożyłaś w nią sporo pracy :) efekt jest znakomity :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu bloga Kartkowe ABC :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow, jak bosko! Naprawdę świetny pomysł :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowita praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  17. Noooo, to jest naprawdę praca wymagająca zaawansowanych umiejętności! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna praca! Dziękuję za udział wyzwaniu DIY BINGO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  19. Отличная идея и потрясающее воплощение! Очень атмосферная работа! Спасибо, что творите вместе с Воронежским скрапклубом ))

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful project. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  21. prawdziwe cudeńko! kolejna niezwykła praca spod Twoich rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń