wtorek, 25 lutego 2020

Na pożegnanie Karnawału

Witajcie Kochani :-)))


Dzisiaj przypada ostatni dzień Karnawału 2020 - wprost nie mogę w to uwierzyć - jak szybko minął  mi ten czas.
Co prawda szaleństwa karnawałowego nie było zbyt wiele, ale patrząc wstecz stwierdzam, że dzień za dniem dosłownie przepływa mi przez palce a ja mam coraz mniej czasu na swoją pasję, na przyjemności twórcze czy choćby na sprawy związane z rozwojem osobistym.

Może to ten zimowy czas jest cichym złodziejem cennych minut. Może to on sprawia, że doba wydaje się krótsza, bo wcześniej zapada zmierzch a niedostatek naturalnego światła nastraja trochę depresyjnie ?
Sama już nie wiem i nie potrafię znaleźć jakiegoś rozsądnego wytłumaczenia na to dziwne zjawisko tajemniczo znikającego czasu.

Jedno, czego jestem teraz pewna, to wielkie marzenie o wiośnie, której bardzo potrzebuje już mój organizm. Niecierpliwie oczekuję na ciepłą, słoneczną, nasyconą eterycznymi zapachami świeżych pąków, porę roku. Tęsknię za świergotem ptaków, za pierwszymi, majowymi deszczykami, za tęczą na niebie i za takim czasem, kiedy będę mogła zaszyć się w swoim ogrodzie i w pełni obcować z przyrodą :-)))

Ach, ja się tu rozmarzyłam a póki co, przyjdzie jeszcze troszkę poczekać - ale może czas minie mi równie szybko jak tegoroczny okres Karnawału :-)))

Koniec marudzenia - pora zejść na ziemię :-)))))))


Na dzisiaj zaplanowałam prezentację niewielkiej skrzyneczki, którą ozdobiłam motywami kojarzącymi się z weneckimi balami, z maskaradą i hucznymi zabawami ulicznymi.

Dekoracja powstała dzięki wspaniale zaprojektowanej kolekcji papierów ryżowych od ITD Collection  CARNIVAL - PIERROT IN LOVE. Urzekła mnie swoim klimatem, kolorystyką i świetnie dopasowanym wzornictwem.

Z całą pewnością nie jest to pierwsza i nie jedyna praca  w tym stylu - mam już plan na kolejne ;-)))
Przestrzenne elementy projektu zostały ozdobione metaliczną folią TERMOTON w kolorze blue - również pochodzącą od ITD Collection!!!











































































Jest także drugi, bardzo istotny powód, dla którego właśnie dzisiaj przybywam tu z moją pracą.
Wykonałam ją jako jeden z inspiracyjnych przykładów do dzisiejszego wyzwania w Art-Piaskownicy.
Tym razem wzięłyśmy na warsztat mixed media, a konkretnie - zastosowanie i wykorzystanie folii metalicznej.
Wszystkie kreatywne Duszyczki zachęcam do wspólnej zabawy razem z nami a po wytyczne wyzwaniowe odsyłam do Art-Piaskownicy :-)))

Z kolei moja skrzyneczka spróbuje sił w wyzwaniach:

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/02/wyzwanie-karnawaowy-blask.html




W tej pracy wykorzystałam linię: perły - perełki, miłość, brokat-kryształki



http://diytozts.blogspot.com/2020/02/52-wyzwanie-bingo.html




https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/02/konkurs-lutowy-2020.html



I to już wszystko, co na dzisiaj przygotowałam. Na pożegnanie chcę Wam podziękować z całego serducha za wizyty, ciepłe komentarze i moc serdecznej aury, jaką wnosicie tutaj wraz z każdymi swoimi odwiedzinami. Doceniam to ogromnie i jestem wdzięczna za Wasze zainteresowanie oraz twórcze wsparcie.

Moc pozdrowień i uścisków,
Inka

10 komentarzy:

  1. Przepiękna, intrygująca, nieco bajkowa skrzyneczka - ogromnie podoba mi się jej kolorystyka.
    Ja też marzę o wiośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycający jest ten projekt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna skrzyneczka, bardzo mi się podoba to połączenie kolorów :)
    Ja też już czekam na wiosnę, zieleń i dłuższe słoneczne dni, mam już trochę dość tej dziwnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna skrzyneczka, pieknie błyszczy ta niebieska folia :) u mnie rosną krokusiki, wiosna tuz tuz :) Pozdrawiam i życze słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca! Dziękuję za udział wyzwaniu DIY BINGO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  7. great details on box. lovely decoupage work. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń
  8. elegancko i dostojnie! bardzo podoba mi się to koralikowe zestawienie, nadało takiej finezji i lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzyneczka bardzo oryginalna i ładna:)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna skrzyneczka Halniko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świry Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń