wtorek, 30 października 2018

Słodka osiemnastka...

Witajcie :-)



Dzisiaj post radosny i kolorowy - jak na osiemnastkę przystało.
Komplecik powstał dla wesołej nastolatki wkraczającej w dorosłe życie.
Miało być dużo róż i szalone zakupy w sklepach z ciuchami, miało być barwnie i optymistycznie.
Czy tak jest?  Chyba jest - oceńcie sami :-)))


















Pytałyście mnie kiedyś jak powstają plisowane spódniczki, w które często przyodziewam dziewczyny na moich kartkach. Kochane, to nic innego, jak papilotka do babeczek :-)))
Odpowiednio poskładana i uformowana pięknie się prezentuje na młodziutkich modelkach :-)))

A karteczka - oczywiście sztalugowa - to jedna z popularniejszych u mnie form na urodzinowe uroczystości.
Młode dziewczyny bardzo lubią tę konstrukcję - można ją ładnie wyeksponować np. stawiając na komodzie w pokoju czy na półeczce na łóżkiem.

Ja też bardzo lubię robić sztalugi - zarówno te proste jak i ukośnie skręcone - obie formy są bardzo efektowne :-)))


Dzisiaj szybciutko i króciutko,  zapragnęłam koniecznie wrzucić tu coś optymistycznego na poprawę jesiennego nastroju i rozweselić trochę mojego bloga, bo już niebawem zagoszczą na nim same zimowe i świąteczne projekty.
Ale obiecuję że nie będzie całkiem monotematycznie, postaram się od czasu do czasu przełamać trend zimowych, ośnieżonych prac prezentując coś z zupełnie innej beczki :-)))

Będą też kursy i kolejne wymianki i ogólnie będzie się działo - przynajmniej w mojej pracowni tak się zapowiada :-)


Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego wieczoru,

Inka


29 komentarzy:

  1. Karteczka jak najbardziej i kolorowa, energetyczna i szalona jak na młodą Jubilatkę przystało :) Po prostu świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jak ja lubię te kolorowe, osiemnastkowe prace - dają zawsze tyle energii i są w pewnym sensie powrotem do szalonych, młodzieńczych lat :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Piękna kartka, bardzo radosna i kolorowa!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko - Solenizantka była zachwycona a ja cieszyłam się Jej radością :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Świetna radosna i kolorowa kartka, solenizantce na pewno się spodobała.
    Czekam na nowości u Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, powstaje dużo projektów tylko z czasem coraz bardziej krucho, ale postaram się sprężyć i jakoś to wszystko ogarnąć w odpowiednich terminach :-)) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  4. CUDNIE wyszło!!! Spódniczka z papilotek fantastycznie wygląda!!! Solenizantka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko - papilotki są idealne na takie spódniczki. Pozdrawiam cieplutko! :-)))

      Usuń
  5. Radosna i kolorowa- taka powinna być kartka dla nastolatki :) nie zabrakło toreb z zakupami- a to młode damy lubia najbardziej :) och młodości...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aguś, ta szalona nastolatka bardzo lubi zakupowe szaleństwo - ale nie ma się co dziwić - sama je uwielbiałam w wieku osiemnastu lat, z tą małą różnicą że wtedy nie było zbyt dużego wyboru w sklepach :-))) Jak to dobrze dla młodych dam że czasy się zmieniają a one mają w czym wybierać :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Inko stworzyłaś przepiękna, radosną, pełną ciepła kartkę!! Zawiera wszystkie cudowne kolory i piękne kwiaty!! A spódniczka to mistrzostwo - nie wpadłabym nigdy, że papilotka od babeczek może być tak świetnie wykorzystane!!! Bardzo podoba mi się zegar w tle, taki mały symbol :) Całość zachwyca - taka właśnie powinna być młodość :) Moc buziaków z bardzo słonecznej Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko - i znowu powrót do szalonych, młodzieńczych lat - chyba zaraz pójdę na zakup :-) Teraz przynajmniej jest w czym wybrać bo kiedy ja miałam osiemnaście lat i potrzebowałam się wystroić - a przyznam że potrzeby miałam niewybredne - musiałam kupić materiał i sobie uszyć. Często tak bywało że siedziałam całą noc przy maszynie do szycia, by na drugi dzień wskoczyć w seksowną sukienkę, wystrzałową bluzeczkę czy dopasowaną spódniczkę. Szyłam dla siebie prawie wszystko, bluzki, żakiety, spodnie a nawet płaszczyk sama uszyłam. Teraz z maszyną jakoś mi nie po drodze - z czasem zmieniły się moje upodobania rękodzielnicze, ale może jeszcze kiedyś powrócę do maszyny lub igły - przecież dawniej byłyśmy nierozłącznymi przyjaciółkami. Może pora odkurzyć porzucone talenty :-))) Przesyłam serdeczne pozdrowienia z równie słonecznego Krakowa :-)))

      Usuń
  7. Halinko, przepiękna, radosna, dziewczęca i pełna uroku karteczka. Super pomysł z papilotkową spódniczką.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu - to że lubię takie projekty - już wiecie doskonale. Ale przyznam że za każdym razem odkrywam w nich coś innego, coś nowego, rodzą się refleksje i wspomnienia - ogólnie - jest super :-))) Odwzajemniam uściski!

      Usuń
  8. Przepiękny projekt Halinko! Kompozycja ciekawa, bogata i radosna a motywy bardzo dziewczęce. Jestem zachwycona efektem :)
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu :-) Przyznam że sama chciałbym dostać teraz taką karteczkę - z dwóch powodów, chciałbym mieć osiemnaście lat i chciałbym żeby ktoś dla mnie przygotował taki miły, uroczy, dziewczęcy projekt. Za moich nastoletnich lat były tylko zwykłe pocztówki w kioskach a osiemnastki nie były popularnymi imprezami :-))) Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Piękna karteczka, rzeczywiście bardzo optymistyczna i ogólnie świetnie skomponowana :) Rewelacyjny pomysł z papilotką, nie domyśliłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu, jest mega kolorowo i bardzo optymistycznie - młode dziewczyny lubią takie klimaty a ja uwielbiam przygotowywać dla nich radosne i pełne energii niespodzianki. Papilotka to mój patent - sprawdza się idealnie :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  10. Wspaniała praca! Bardzo mi się podobają takie propozycje kartkowe dla młodych dam.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, ja też bardzo lubię tworzyć je dla młodych Dam - i nie da się ukryć że są na bogato i bardzo kolorowe - ale przecież taka jest właśnie młodość :-)))
      Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  11. Tak, zdecydowanie wyszło radośnie, optymistycznie, z nutką zakupowego szaleństwa :) Bardzo fajny pomysł na spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Justynko, takie było życzenie a ja bardzo chętnie podejmuję się realizacji nietypowych projektów :-))) Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  12. Powiało latem, kolorami i radością. Piękna ta twoja kartka, bardzo dziewczęca. U mnie leży kilka baz sztalugowych i niestety podchodze do nich jak pies do jeża. Pozdrawiam cię cieplutko i życzę kolejnych cudownych projektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, a sztalugi polecam z całego serca, jak spróbujesz to na pewno się w nich zakochasz - są bardzo efektowne a praca nad nimi praktycznie niczym się nie różni od pracy nad zwykłą karteczką.
      Jeśli potrzebujesz podpowiedzi, u mnie znajdziesz kursy na takie kartki od podstaw:

      http://inka-art1.blogspot.com/2017/08/kartka-sztalugowa-skecana-kurs.html
      http://inka-art1.blogspot.com/2017/03/kurs-kartka-sztalugowa.html

      Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
    2. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń