sobota, 20 października 2018

Deski kuchenne w innej roli


Witajcie Kochani :-)))


Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem na wykorzystanie desek kuchennych jako elementów ozdobnych, nadających naszemu wnętrzu sielskiego charakteru.
Do wykonania całego kompletu użyłam prostokątnej listwy oraz dwóch drewnianych desek do krojenia.
Ozdoba w sielskim klimacie powstała na prośbę jednej z moich blogowych Koleżanek - koniecznie z kurkami i kogutkami aby pasowała do wnętrza kuchni i podkreślała jej ciepły, swojski charakter.
Krawędzie każdego elementu są postarzane i miejscowo poprzecierane, zrobiłam również nakrapiania oraz czarne pieczątki za pomocą okrągłego przedmiotu.
Obrazki zostały naniesione techniką decoupage, przestrzenne cegiełki wykonałam za pomocą maski i pasty strukturalnej, całość odpowiednio przyciemniłam, pocieniowałam i przeszlifowałam.
Muszę przyznać że praca nad tym projektem była bardzo przyjemna - efekt cieszy zarówno mnie jak i nową Właścicielkę, a wnętrze Jej kuchni zostało wzbogacone fajnymi, klimatycznymi motywami :-)))























































Kochani, każde prace a szczególnie te wykonywane dla moich blogowych Znajomych dają mi mnóstwo satysfakcji. Cieszę się że coraz częściej macie ochotę o nie prosić, cieszę się że za każdym razem mogę wykonać coś niepowtarzalnego, co sprawi Wam choć troszkę radości a mnie z kolei utwierdzi w przekonaniu że to, co robię podoba się innym i jest pozytywnie odbierane.

Za kilka dni przedstawię Wam prace wykonane na kolejną moją prywatną wymiankę i opowiem jakie emocje temu towarzyszyły a dzisiaj żegnam się cieplutko, dziękuję za Wasze liczne odwiedziny i ciepłe słowa pozostawiane w komentarzach.
Chcę również podziękować nowo przybyłym Obserwatorom za chęć zostania ze mną na dłużej, witam Was serdecznie i zapraszam w moje progi - rozgośćcie się i czujcie tu dobrze :-)))

Miłego weekendu dla Wszystkich, do zobaczenia niebawem :-)))

Ściskam i pozdrawiam,
Inka



35 komentarzy:

  1. Zimno, deszczowo, otwieram komputer, a tu takie cuda u Ciebie Inko mi wyskoczyły!!!!!!!
    Aż zaniemówiłam, tak bardzo te deseczki podobają mi się!!! Są śliczne, cudowne, urocze, świetnie wykonane, perfekcja w każdym detalu, i w ogóle same och i ach. Zakochałam się w tych kurach, a zwłaszcza kogucie! Pięknie Kochana zrobiłaś! Kolejne dzieło! A ten efekt cegły uwielbiam w Twoich pracach! Idę popatrzeć na zdjęcie jeszcze ze sto razy ))). A swoją drogą kogut to wspaniały symbol w kulturze ludowej i w każdym domu, zwłaszcza jak są mali i duzi mężczyźni, pojawić się powinien :)). Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko, inspiracja zaczerpnięta z wiejskiej zagrody mojej Babci - uwielbiałam spędzać wakacje u Babci i codziennie pomagać przy zwierzakach - było ich tam sporo więc i pracy dużo trzeba było włożyć :-)))
      Co do motywu koguta - masz rację - piękny, mocny, dostojny i.... władczy, jak na koguta przystało :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  2. Piękne cegiełki, osiągnęłaś Inko niesamowity efekt.:) Nowa właścicielka na pewno bardzo zadowolona.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Lenka - dziękuję ślicznie. Nowa Właścicielka kocha kurki i koguty - bardzo chciała mieć taką ozdobę w swojej kuchni. Cieszę się że mogłam ją wykonać a kiedy zobaczyłam jak ładnie prezentują się na ścianie - byłam wzruszona :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  3. Ale fajne te swojskie deseczki :) Mnie też bardzo spodobały się cegiełki z pasty strukturalnej, świetnie to wygląda i dodaje charakteru. Całość z pewnością została bardzo oryginalną ozdobą kuchni, która cieszy oczy :)
    Sobotnie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu, cegiełki to mój ulubiony motyw na przestrzenne elementy projektów :-))) W kuchni ta ozdoba prezentuje się bardzo ładnie i klimatycznie :-))) Dziękuję za odwiedzinki i miłego tygodnia życzę :-)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Etoile, cieszę się że Tobie również przypadła do gustu :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Pozdrawiam sobotnie, piękne deski, dekoracja bardzo, bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ślicznie Tereniu i również pozdrawiam gorąco! :-)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za odwiedzinki :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetne deseczki! Wykonanie jak zwykle perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Amuszka - muszę przyznać że ostatnio decoupage rządzi w mojej pracowni i w tej technice tworzę najwięcej prac, choć był czas że przeważały projekty papierowe :-))) Każda technika, której się poświęcam, wnosi coś nowego i coś wyjątkowego. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Kolejna bardzo ciekawa praca. Nie przestajesz mnie zadziwiać. Świetne te deseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i już nie mogę się doczekać jak ocenisz pracę przygotowaną specjalnie dla Ciebie - mam lekkiego stresika, jak zawsze zresztą :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
    2. Nie martw się, nie jesteś sama. Ja również się denerwuję za każdym razem jak coś wysyłam.Tym razem jest tak samo. Mogę mieć tylko nadzieję, że Ci się spodoba to co przygotowałam :) Buziaki :*

      Usuń
  9. Fantastyczne! Po prostu fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję Madziu, ależ mi miło czytać te komplementy :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Oooooooo są cudowne. Efekt który osiągnęłaś zachwyca. Wielki szacun i oczywiście po cichutku zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, nie ma czego zazdrościć Kochana, mam nadzieję że moje lekcje decu będą owocem takich a nawet lepszych prac w Waszym wykonaniu :-))) Dziękuję i pozdrawiam gorąco :-)))

      Usuń
  11. Halinko, piękna ozdoba, motyw kurek jest uroczy. Podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu. Ślicznie dziękuję za cudowne odwiedzinki i komentarz :-))) Odwzajemniam uściski!

      Usuń
  12. Śliczną ozdobę wymyśliłaś, Halinko! Podziwiam pomysł i wykonanie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, lubię tworzyć prace, które mają w sobie swojski klimat a ta niewątpliwie do takich należy. Efekt końcowy to pomysł zarówno mój jak i mojej Koleżanki, dla której ozdobiłam deseczki :-)))
      Serdeczne pozdrowienia dla Ciebie :-)))

      Usuń
  13. Halinko jak dla mnie bomba. Wszystko mi się podoba, od motywu koguta po świetne cegiełki. Powiem Ci , że podziwiam zawsze Twoje perfekcyjne wykończenie w dbałości o detale. Myślę że nowa właścicielka zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ale miło się zrobiło, pięknie dziękuję Aniu - Twoje komplementy dodały mi skrzydeł a nowa Właścicielka - zadowolona :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  14. Halinko, fantastyczna ozdoba! uwielbiam kurki, bo mają taki niepowtarzalny klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, jestem wdzięczna za Twoje pochwały - okazuje się że sympatyków kurek i kogucików ..."ci u nas dostatek"... Ja też je bardzo lubię :-)))

      Usuń
  15. Takie ręcznie robione ozdoby zawsze dodają ciepła i przytulności do wnętrz :) Bardzo fajne deseczki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko - dlatego cieszę się że mogę od czasu do czasu coś takiego zrobić również dla moich Kochanych Czytelników :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  16. Te deski z kogutami są odjazdowe ! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń