piątek, 2 listopada 2018

Wymianka z Zaklętą Igiełką


Witam serdecznie :-)



Tegoroczny październik zaowocował u mnie  w dwie cudowne wymianki  -  z Justynką - Autorką bloga Wielkie Małe Pasje - o tej wymiance pisałam TUTAJ oraz z Moniką - Zaklętą Igiełką, o której chcę Wam opowiedzieć dzisiaj.
Obie wymianki mają ze sobą dużo wspólnego - Monice spodobał się Błękitny Anioł, stworzony specjalnie dla Justynki - najpierw zgłosiłam go na wyzwanie w Szufladzie, gdzie Justynka wystąpiła w roli Gościnnej Projektantki a potem już poleciał w paczce z prezentami  wymiankowymi - na pamiątkę mojego uczestnictwa w zabawie
Moniczka - zachwycona moją pracą, napisała w komentarzu że od dłuższego czasu poszukuje takiego wyjątkowego dla siebie Anioła, na którego mogłaby spojrzeć i poczuć spokój i nadzieję.
Okazało się że patrząc na moją pracę poczuła potrzebę posiadania podobnego obrazu, a ja zapragnęłam spełnić  marzenie Moniki i namalować Anioła, za którym tak tęskni :-)
I tak doszło do naszej wspólnej wymianki - stało się to w dniu, w którym Monika dowiedziała się że zostanie Babcią :-))) Jeszce raz Moniczko przyjmij ode mnie najszczersze gratulacje :-))))))

Wymianka bardzo udana i wyjątkowa - zostałam obdarowana przepięknymi wyrobami, zobaczcie sami jakie wspaniałości przygotowała dla mnie Monika :-)))


 Na pierwszej fotce zawartość paczki zaraz po rozpakowaniu :-)))

Prace autorstwa: Zaklęta Igiełka


A teraz już bardziej szczegółowo: 

Cudowny obraz "malowany" igłą - haft jest tak misternie i pięknie wykonany
że nie mogłam oderwać od niego wzroku - całe mnóstwo maleńkich krzyżyków i cudownie
dobrane kolory muliny tworzą przepiękny wizerunek - maki wyglądają jak żywe :-)))


 Praca autorstwa: Zaklęta Igiełka


Kolejne haftowane cudo to spersonalizowany notatnik.
Bardzo się wzruszyłam tym sympatycznym jeżykiem ukrytym wśród kwiatów
i napisem na okładce, wykonanym z myślą o mnie
Cudowny, niepowtarzalny prezent - jestem oczarowana :-)))

  Praca autorstwa: Zaklęta Igiełka


Muszę koniecznie pokazać tego słodziaka z bliska - prawda że uroczy?


I perfekcyjnie wyhaftowany napis  :-)))
  Praca autorstwa: Zaklęta Igiełka



Kolejna fantastyczna niespodzianka - szydełkowe cuda:
komplet sześciu śnieżno białych serwetek - podkładek po kubki 
oraz bardzo fajne klamerki z szydełkowymi kwiatuszkami :-)))


  Praca autorstwa: Zaklęta Igiełka


MONIKO - ogromnie Ci dziękuję za tyle niezwykłych rzeczy przygotowanych z myślą o mnie, za zaufanie, jakim mnie obdarzyłaś  i przede wszystkim za wspaniałe ciepłe i życzliwe serce, którego cząstkę zawarłaś w pracach przygotowanych na naszą wspólną wymiankę :-)))
To dla mnie bardzo wiele znaczy, niezwykle cenię twórczość w której można odkryć wielką pasję - każda taka rzecz ma dla mnie szczególną wartość :-)))

O naszej wymiance możecie przeczytać także u Moniki :-)

A teraz czas na moje prace:


"Monikowy Anioł"
Praca malowana na drewnie - maleńkie serduszko zamknięte w kuli
to bardzo wymowny symbol upamiętniający dzień, w którym
Monika dostała bardzo dobrą, wzruszającą wiadomość :-)))
 





Jesienna karteczka:
Kto zna Moniczkę ten wie że bardzo lubi jeżyki,więc wpadłam na pomysł stworzenia
karteczki gratulacyjnej dla przyszłej Babci z jeżykiem niosącym na swym
kolczastym grzbiecie dobrą nowinę, jej symbolem są oczywiście małe serduszka :-))) 





W środku były jeszcze słodkości i muliny, z których Monika z pewnością wyczaruje kolejne haftowane wspaniałości.


Kochani, ogromnie wzruszają mnie te nasze wspólne przedsięwzięcia, bardzo mi miło że moje prace znajdują uznanie w Waszych oczach a ich ocena i odbiór oraz Wasze reakcje są na tyle pozytywne że coraz częściej prosicie mnie o wykonanie czegoś szczególnego.
To dla mnie niezwykłe wyróżnienie i dowartościowanie mojej twórczej duszy :-)))

Ale to jeszcze nie koniec wymianek -  o kolejnych pochwalę się w odpowiednim czasie :-)))

Szczegółowemu opisowi karteczki i ikony z aniołem  poświęcę oddzielne wpisy na blogu.


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego, ciepłego weekendu  :-)

Inka



26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, ogromnie się cieszę że przypadły Ci do gustu :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty dostałaś!!! Udana wymianka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnieszko i przyznaję że prezenty od Moniki są wspaniałe i niezwykłe - ja jestem nimi zachwycona :-)))

      Usuń
  3. Misternie zrobione rzeczy , szczególnie te haftowane maki są urocze :))
    A Anioł jest anielski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-))) Maki są obłędne, dopiero w realu widać ile pracy i serca Moniczka włożyła w ich przygotowanie. Ja oglądam ten obrazek codziennie i za każdym razem odkrywam na nowo piękno tej magicznej pracy :-)))
      Dziękuję również za uznanie dla Anioła :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Anioł jest niesamowity:) I jakie haftowane śliczności dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu a haftowane śliczności są bardzo wyjątkowymi pracami, którymi po prostu nie mogę się nacieszyć :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  5. Wspaniała wymiana Inko, obie przygotowałyście same śliczności, a jeszcze ten podtekst w Twoich pracach - Monika pewnie jest pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam żeby Monika była pozytywnie zaskoczona moimi pracami, z tego co wiem - niespodzianka się udała a Moniczka zadowolona, więc i ja jestem szczęśliwa i cieszę się ogromnie z tej wymianki :-))) Dziękuję Lenka i pozdrawiam Cię bardzo cieplutko!

      Usuń
  6. Ale pięknie się obdarowałyście!!! Podziwiałam już na blogu Moniki i jeszcze raz z przyjemnością podziwiam u Ciebie :)) Piękne prezenty dostałaś, haftowane z serca i pasji, a Twoja praca Inko to jak zawsze mistrzostwo!!! Anioł jest śliczny, bardzo nastrojowy, delikatny, wymowny - cudny!!! Kocham Twoje prace na drewnie :) Anioł zapewne pięknie się prezentuje u Moniki! A i karteczka z jeżykiem super! Wspaniałe Dziewczyny to i wymianka wspaniała! Moc serdeczności uścisków przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie za te wszystkie cudowne komplementy. Pokochałam te nasze wymiankowe akcje, dodają rumieńców, nastrajają bardzo pozytywnie i dostarczają moc fantastycznych emocji. Nawet nie przypuszczałam że prywatne wymianki mogą być tak bardzo ekscytujące:-))) Justynko, zresztą sama wiesz co mam na myśli :-))) Pozdrawiam cieplutko i przesyłam uściski :-)))

      Usuń
  7. Wspaniała Wasza wymianka! Każda stworzyła coś w czym się czuje dobrze, coś, w co włożyła serce i kawałek siebie. Gratuluję Wam obu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Alinko za przemiłe słowa i uznanie dla naszych prac. Najważniejsze że obie jesteśmy zadowolone a prace wykonane z sercem są wyjątkowo cennym podarunkiem :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Usłyszeć,że moje prace się podobają od osoby która nie ma nic wspólnego z rękodziełem to wielka przyjemność. Ale usłyszeć takie słowa z ust osoby, która po mistrzowsku tworzy rzeczy wprost niebywałe- to wielki zaszczyt. Dziękuję Halinko za każde ciepłe słowo, ale przede wszystkim za spełnienie mojego Anielskiego marzenia <3
    Ślę moc buziaków i pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, bardzo się cieszę że nasza wymianka zaowocowała tak dużą dawką pozytywnej energii. Mnie jest niezwykle miło że mogę codziennie patrzeć na te wszystkie cudeńka, które dla mnie przygotowałaś. Sama nie tworzę w takich technikach więc tym bardziej cieszy mnie każda rzecz, każdy najmniejszy szczegół, który codziennie odkrywam na nowo i się nim zachwycam. Dziękuje raz jeszcze za przepiękne, pełne serca i wzruszające prezenty. To była dla mnie prawdziwa przyjemność i dawka wspaniałych emocji :-))) Pozdrawiam i moc uścisków przesyłam!!!

      Usuń
  9. Pięknie się obdarowałyście! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło Danusiu, pięknie dziękujemy za uznanie i ciepłe słowa :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  10. Przygotowałyście piękne prezenty :)
    Maki, podkładki... przeurocze :)
    I Twój anioł pełen ciepła, pozytywnej energii...
    Super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie Justynko, tyle ciepłych słów również od Was jest dodatkowym zastrzykiem wzruszających, pozytywnych emocji :-))) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Wspaniałymi rzeczami się wymieniłyście, a każda praca jest zrobiona z sercem. Przyglądałam się im już u Moniki i u Ciebie Halinko też chętnie popatrzyłam na te skarby:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ależ miło się czyta takie piękne słowa - dziękuję Ci, Karolinko, bardzo serdecznie i jestem po prostu wzruszona :-))) Przesyłam moc uścisków i pozdrowień :-)))

      Usuń
  12. Piękne wymiankowe prezenty po obu stronach, aż miło pooglądać. Zawsze podziwiam haftowane prace, bo ta technika to dla mnie czarna magia ;) Anioł jest cudny i klimatyczny, z chęcią poczytam o nim więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie :-))) Aniu dla mnie haft też jest magią - odkąd podziwiam go naocznie u siebie w domu - nie jest czarną a piękną, kolorową i bardzo energetyczną magią. Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  13. Halinko, wspaniałe są takie wymianki, gdy wrażliwe artystki obdarowują się wzajemnie swoimi niezwykłymi dziełami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło Małgosiu, pięknie dziękujemy za uznanie i cudowne, ciepłe słowa w kierunku naszych prac wymiankowych. To bardzo miłe i niezwykle wrażliwe doświadczenie :-))) Moc uścisków i pozdrowień dla Ciebie!!!

      Usuń