wtorek, 9 października 2018

Kreatywnie spędzać czas - info!


Witam cieplutko :-)



Zgodnie z zapowiedzią chcę dzisiaj przedstawić moje nowe propozycje kreatywnego spędzania czasu.

Ale zanim to zrobię pragnę skierować do Was gorącą prośbę - taką płynącą prosto z serca.
Nasza blogowa Koleżanka, Basia, obchodzi w tym miesiącu 50-te Urodzinki. Na swoim blogu zaapelowała do wszystkich Znajomych, Przyjaciół i swoich wirtualnych Gości o pomoc w spełnieniu jednego z Jej wielkich marzeń  - "50 kartek na 50 urodziny" :-)
Wszystkie informacje łącznie z adresem do wysyłki znajdziecie na blogu Basi w tym poście:
https://basiapawlak.blogspot.com/2018/09/mam-marzenie.html

Kochani, kto z Was może, zachęcam gorąco - pokażmy Basi że marzenia się spełniają dzięki ludzkiej przyjaźni i dobrej woli :-)))


A teraz o moich nowych pomysłach i kursikach, jakie dla Was szykuję w najbliższym czasie.
Pierwszy projekt to recykling artystyczny i użytkowy.
Nadmieniłam w jednym z moich poprzednich wpisów że zostałam zaproszona na bloga Kwiatu Dolnośląskiego do gościnnych wpisów na temat kreatywnego wykorzystania odpadów oraz przemiany rzeczy codziennego użytku.
Pierwszy odcinek z tego cyklu pojawi się już w najbliższy czwartek a kolejne będą publikowane każdego 11 dnia miesiąca.
Kto z Was lubi tego typu twórczość i chce pobawić się wspólnie ze mną - serdecznie zapraszam na bloga Kwiatu Dolnośląskiego jak również do mnie - wpisy będą publikowane równorzędnie :-)))

Moja druga propozycja to ukłon w Waszą stronę - po ostatnim wpisie dotyczącym wykorzystania techniki Decoupage zostałam poproszona przez kilka Osób o przybliżenie jej tajników.
Bardzo chciałabym spełnić Waszą prośbę i przygotować kilka wskazówek: jak w praktyce wykorzystywać tę technikę, jakie narzędzia, materiały i preparaty są niezbędne na samym początku przygody z decu.
Postanowiłam że przygotuję taki wstępny wpis na 15 października i wtedy poproszę  Osoby zainteresowane o deklarację czy będą chętne na dalszą kontynuację.  


I to byłoby na tyle z moich organizacyjnych informacji, kto chętny na recykling - zapraszam w najbliższy czwartek - mam nadzieję że moja propozycja przypadnie Wam do gustu ;-)))

Cieplutko pomyślcie też o Basi - bardzo proszę :-)))


A teraz zmykam już do swoich zajęć a Wam życzę miłego wieczoru :-)))

Inka







22 komentarze:

  1. Już rączki zacieram na post o decoupage, bardzo mi się przydadzą takie podpowiedzi Halinko.:) Recykling też fajna rzecz, może i tu też skorzystam. Oj jak dobrze, że jesteś Halinko i że trafiłam na Twój blog.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO Lenka - dziękuję i cieszę się że mogę Wam w czymś pomóc i na coś dobrego się przydać, zatem zapraszam serdecznie, może uzbiera się mała grupka chętnych - byłoby bardzo miło :-)))) Zatem liczę na Ciebie i czekam na kursiku :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Jaka wspaniała akcja!!!! Przyłączam się całym sercem i już zaglądałam do Basi! Mam pomysł na kartkę, nietypową, oryginalną, taką po mojemu :)))). Dziękuję Inko za podanie info o marzeniu Basi :))). Co do kursu, to podobnie jak Lenka czekam na decoupage :)) I później dam znać czy dalej próbuję :) Zobaczę jak mi wyjdzie i czy ta technika mnie wciągnie :)). Moc buziaczków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, bardzo dziękuję!!! - Ty niewątpliwie posiadasz wielkie serce więc i Twoja nietypowa karteczka będzie wspaniałym podarunkiem i cudownym, przemiłym zaskoczeniem dla Basi. Sama jestem jej ciekawa - na prawdę - bardzo ciekawa :-))) A na kursik zapraszam, zobaczymy jak nam pójdzie na odległość, chciałabym żeby coś dobrego z tego wyszło, ja ze swojej strony postaram się najlepiej jak potrafię choć mam lekkiego stresika czy uda mi się za pomocą fotek i opisów przekazać wszystko w odpowiedni sposób.
      Zatem zapraszam serdecznie - proszę przybyć z cierpliwością, dobrym humorem i na luzie :-)))))) Uściski!

      Usuń
  3. No jak to tak bez żadnego zdjęcia, bez żadnej pracy...już się nie mogę doczekac co nam poakażesz na stronie Kwiatu Dolnośląskiego. Trzymam kciuki, na pewno będzie pysznie :)
    O Basi myślę intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, wytrzymaj do czwartku, proszę :-)))) - chciałabym pokazać więcej ale potrzymam Was jeszcze troszkę w niepewności - może za to z większą ciekawością zaglądniecie do KD. Dziękuję za kciuki - przydadzą się bo to mój debiut i chciałabym żeby wyszło co najmniej nieźle :-))))))
      Fajnie że już jest spora grupka Osób chętnych pomóc spełnić Basi Jej marzenie - to dowód na bezinteresowną przyjaźń i blogowe wsparcie. Jednak mamy tu bardzo wiele Osób o wspaniałych serduchach - super :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Szykują się ciekawe posty:) Czekam cierpliwie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam z otwartymi ramionami Danusiu - będę zaszczycona :-))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  5. Dziękuje za podanie info o Basi, karteczkę / a moze dwie wyślę/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, właśnie na takie cudowne Osoby liczymy by pomóc Basi spełnić jej marzenie. Będę wdzięczna za przyłączenie się do akcji :-)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za info o moim marzeniu a ja z ciekawością czekam na czwartek bo uwielbiam recykling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - cała przyjemność po mojej stronie :-))) A na kursik i ten czwartkowy i te co miesięczne zapraszam Cię bardzo serdecznie :-)))

      Usuń
  7. Z przyjemnością dowiem się czegoś o deku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Uleńko - na początek będzie więcej teorii - praktyka chyba dopiero na drugim spotkaniu :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Z chęcią odświeżę sobie moje wiadomości o dekupażu.
    W przyszłym miesiącu wyjeżdżam na 3 tyg, więc by nie zapomnieć o Basi przygotowałam malutką paczuszkę z przydasiami i karteczkę, która już wczoraj do Basi poleciała.
    Mam nadzieję, że sprawię jej przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, będzie mi bardzo miło. :-))) Jak fajnie że tak sporo osób zadeklarowało chęć wysłania do Basi karteczek - to bardzo piękny gest, który bardzo ucieszy i wzruszy :-))) Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  9. Przyznam szczerze, że zafascynowana pracami decoupage kupiłam dość sporo różnych preparatów jednak nie miałam odwagi spróbować. Teraz leżą i gapią się na mnie z wyrzutem. Więc takie posty to dla mnie super pomysł. Moze w końcu i ja coś zmajstruję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś - to chyba najwyższy czas zrobić z nich użytek. Mam nadzieję że te posty okażą się inspirujące i zachęcą Was do nauki techniki decu :-)))
      Zapraszam bardzo serdecznie :-)))

      Usuń
  10. Halinko, na pewno wyślę karteczkę Basi.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Małgosiu - to bardzo miła wiadomość. Przesympatycznie jest mieć takie wspaniałe Osoby wokół siebie. Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  11. Bardzo ciekawa jestem tych nowości. Co prawda jestem tylko drutowa i szydełkowa ale wszelkie nowinki mnie pociągają i nie wykluczone, że może połknę bakcyla-:)
    Do Basi zajrzałam i w najbliższym czasie karteczkę wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amuszka - nawet nie wiesz jaka byłabym szczęśliwa gdybyś połknęła bakcyla :-))) Zachęcam z całego serca i dziękuję za zaangażowanie w karteczkową akcję - Super!!! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń