wtorek, 23 października 2018

Wymianka po raz drugi

Witajcie Kochani :-)))



Nadszedł czas by pochwalić się cudami, jakie przygotowała dla mnie wspaniała Artystka i Autorka bloga Wielkie Małe Pasje:-))) To już nasza druga wspólna wymianka a ja z dnia na dzień coraz bardziej zachwycam się pracami Justynki!  Perfekcja w każdym calu, przepięknie dobrane kolory i dodatki oraz bardzo duża dbałość o wykończenie łącznie z opakowaniem prezentów - to niewątpliwie wielkie atuty prac Artystki! Dodatkowo życzliwość, wspaniałe serce i duży talent - postawa Justynki i Jej profesjonalizm po prostu urzekają :-)))

Kto z Was ma ochotę jeszcze raz obejrzeć naszą wcześniejszą wymiankę - zapraszam TUTAJ :-)))

A dzisiaj zaprezentuję wyroby, które miałam przyjemność zamówić w oparciu o specjalne życzenia,  jako że prace Justynki powędrowały dalej w świat - zostały wręczone w prezencie na bardzo wyjątkowe okazje :-)))



Prace autorstwa: Wielkie Małe Pasje

Pierwsze ze zdjęć prezentuje całą zawartość przesyłki - 
przyznam że już same gabaryty paczki były imponujące
a po jej otwarciu po prostu zaniemówiłam z wrażenia.
Sami zobaczcie ile wspaniałych podarunków dostałam :-)))




Praca autorstwa: Wielkie Małe Pasje


 Przedstawiam Wam Lenę - ta bardzo mięciutka w dotyku laleczka została uszyta 
z wyjątkowo puszystych skarpetek - przeznaczona dla trzyletniej Lenki :-)))
Poprosiłam Justynkę, by na specjalne życzenie spersonalizowała laleczkę
imieniem Dziewczynki, do której powędruje :-)))
By zadbała równiez o bezpieczeństwo Dziecka podczas zabawy
i uwzględniła częste pranie zabawki :-)

Lena jest już u swojej nowej Właścicielki, obdarzona dużą sympatią
i radością miewa się tam bardzo dobrze :-)))




Praca autorstwa: Wielkie Małe Pasje

Laleczka dostała do kompletu piękne łóżeczko w postaci nosidełka,
 by Mała Lenka mogła wszędzie  zabierać ze sobą swoją ulubioną laleczkę.
Nosidełko to wspaniały pomysł Justynki i niejako gratisik do laleczki -
takie rozwiązanie było strzałem w dziesiątkę :-)))




Praca autorstwa: Wielkie Małe Pasje

 Druga lalunia to mały, słodki Aniołek - przeznaczony dla pewnej Dziewczynki
na pamiątkę przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego.


Praca autorstwa: Wielkie Małe Pasje

Przyznam że ten prezent jest bardzo wyjątkowy i bardzo oryginalny.
Uszyty zgodnie ze wszystkimi wcześniejszymi ustaleniami
przerósł moje najśmielsze oczekiwania. 
Laleczka jest urocza, delikatna i subtelna
a przy tym bardzo dziewczęca, dzięki cudownemu odcieniowi
różowych skarpetek, z których powstała.
Spódniczka uszyta z dwóch warstw tiulu dodaje gracji i elegancji
a efektowne wykończenia podkreślają uroczysty charakter laleczki :-)))
Zakochałam się w tej pracy :-)))



Praca autorstwa: Wielkie Małe Pasje

 Justynka pomyślała również o mnie - dostałam dwa cudowne koszyczki
w kolorach jesieni, wydziergane na szydełku oraz słodycze i kilka miłych drobiazgów.
Dziękuję, Kochana, za tak serdeczny upominek :-))) !!!


A teraz zaprezentuję moje prace wykonane na wymiankę:



Dwa bliźniacze obrazki malowane na litym drewnie:
 Ikona powstała na specjalne życzenie - to wierna kopia pracy,
którą wykonałam już jakiś czas temu.
Dokładny opis można przeczytać TUTAJ

Przygotowałam również drugi obrazek - Błękitnego Anioła .
Wykonałam go na wyzwanie Gościnnej Projektantki Szuflady, 
którą we wrześniu została właśnie Justynka a temat, jaki zaproponowała
stał się inspiracją do powstania mojej pracy.
Na pamiątkę tego wydarzenia postanowiłam podarować także
Błękitnego Anioła  :-)))
Więcej na temat tego projektu można przeczytać TUTAJ



 Powstała jeszcze skrzyneczka na męskie drobiazgi - dedykowana
Mężowi Justynki - który zachwycił się jedną z moich szkatułek z poprzedniej
wymianki. Już wtedy postanowiłam że na kolejną taką okazję
przygotuję pracę w męskich klimatach:-)))





Motywy podróżnicze umieściłam również na wewnętrznej powierzchni wieka!




Oprócz czekoladowych słodkości z regionu małopolski wysłałam miętową
włóczkę, z której utalentowana Justynka z pewnością wyczaruje cuda.

Kochani - polecam takie prywatne wymianki, to świetny sposób na 
podzielenie się swoimi wyrobami z innymi, jak również poznanie
i podziwianie na żywo rękodzieła, które nas zachwyca u kogoś.
 W realu te wszystkie rzeczy są jeszcze piękniejsze,
 jeszcze wspanialsze, niż na zdjęciach z naszych blogów.

Justynko - jeszcze raz dziękuję z całego serca  za tę naszą wspólną wymiankę!
 Dziękuję za wszystkie cudeńka, które cieszą oko - nie tylko moje - każdego dnia :-)
za Twoją życzliwość i wspaniałe, otwarte  serce.
Móc przygotować dla Ciebie prace było prawdziwym zaszczytem 
i sprawiło mi bardzo dużo radości.


Skrzyneczce w męskim stylu poświecę oddzielny wpis 
a teraz żegnam się z Wami, Kochani i życzę jak najwięcej 
słonecznych, cieplejszych chwil:-)))

Moc uścisków i pozdrowień

Inka


36 komentarzy:

  1. Piękna wymianaka, czytałam o niej juz u Justynki :) te laleczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś - Justynka szyje najpiękniejsze laleczki - są niezwykle czarujące a do tego bardzo milutkie w dotyku :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Świetne wymianka i cudowne prace. Tymi laleczkami ze skarpetek jestem zachwycona, są cudowne. A Twoje ikony i męska skrzyneczka równie piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jestem wdzięczna za piękne komplementy pod naszym adresem - zachwycam się nieustannie pracami Justynki - "skarpetkowe" lalunie skradły moje serce od pierwszego wejrzenia :-))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Wspaniała wymianka :) Cudowne prace wykonałyście - więc nic dziwnego, że obie strony zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie Agnieszko za przemiłe słowa - zachwycone są również Dzieciaczki, do których lalunie powędrowały - więc obie mamy powód do radości i satysfakcję z wymianki :-)))

      Usuń
  4. Widzę, że bardzo udana wymianka i piękne prezenty po obu stronach :) Zgadzam się w pełni z tym, że warto brać udział, a wszystko w rzeczywistości wygląda z reguły jeszcze lepiej niż na zdjęciach :)
    Ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i cieszę się że popierasz taką formę podzielenia się z kimś swoim rękodziełem - to z pewnością niezwykłe doświadczenie, dużo pozytywnych emocji i ogromna radość z posiadania na własność rzeczy, o których marzy się oglądając je na ekranie komputera. Polecam z całego serca :-))) Również pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  5. Piękne prace, ja zachwycam sie twoimi ikonami, a laleczki kolezanki mnie urzekły , jak można takie słodziaki wykonać własnoręcznie, pełna jestem podziwu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Tereniu, ja też nie wiem jak Justynka to robi że skarpetki wyglądają jak milion dolarów :-))) To nie tylko talent - to dar tworzenia całym sercem!

      Usuń
  6. Wspaniałe prezenty popłynęły z obu stron. Dziewczyny podziwiam Wasz perfekcjonizm i subtelność prac. Ślę milutkie pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy Lenka, ogromnie miło czytać takie cudowne pochwały :-))) Odwzajemniam pozdrowienia!

      Usuń
  7. Kochana Inko w nieskończoność mogłabym dziękować Tobie za wszystkie miłe slowa, Twoje dobre srece, za to, że spełniłaś moje marzenie o ikonie, za tego cudownego anioła i za to, że po prostu jesteś i mogłam Ciebie poznać.Widząc moje lalki u Ciebie bardzo się wzruszyłam, po raz drugi zresztą, a jeszcze dziś taka nostalgiczna pogoda.. Przesyłam więc milion ❤❤❤❤❤❤...❤.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, cała przyjemność po mojej stronie a ja dziękuję że się zgodziłaś i wyszły nam naprawdę świetne wymianki. Tyle wspaniałych emocji towarzyszyło tym okazjom, tyle wzruszenia i radości że nie znajduję odpowiednich słów by je tak po prostu opisać. Twoje prace odbieram zawsze z ogromną sympatią a mieć je na własność to już pełnia szczęścia. Również bardzo dziękuję Kochana i mocno Cię ściskam :-)))

      Usuń
  8. Patrząc na te wymiankowe cuda coraz bardziej boję się o Twoją reakcję na moją paczuszkę. Pięknymi rzeczami się wymieniłyście. Twoje ikony i Anioły zachwycają mnie niezmiennie, a laleczki Justynki wywołują wzruszenie i ogrom ciepłych uczuć. Brawo Dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz już wiesz że wszystko jest SUPER bo ja również dostałam od Ciebie rzeczy, które zawsze podziwiałam i o których marzyłam a sama nie potrafię takich zrobić. I to jest właśnie cudowne w takich wymiankach :-))) Dziękuję z całego serca za przepiękne podarunki i pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  9. Bardzo fajna inicjatywa i cudowne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aguś - inicjatywa super a prezenty na pewno bardzo oryginalne i wymarzone :-)))

      Usuń
  10. Piękne prezenty sobie sprawiłyście nawzajem. Wszystko już podziwiałam u Justynki. Obie jesteście niezwykle utalentowane 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Eunice, ja się spóźniłam troszkę z wpisem ale bardzo doceniam fakt że i tu zechciałaś zaglądnąć i pozostawić ciepłe słówko. Bardzo, bardzo dziękuję :-)))

      Usuń
  11. Po raz kolejny pięknie się obdarowałyście :) :) Czytałam już coś-niecoś u Justynki na blogu na temat Waszych prezentów ;) ;) Wspaniała inicjatywa!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło Justynko, cenne doświadczenia, moc wspaniałych emocji i piękne, wymarzone podarunki - tak w skrócie można by było podsumować nasze wymianki. Ja jestem wdzięczna Justynce przede wszystkim za ciepłe, otwarte serce i chęć zaufania osobie, której praktycznie nie znała wcześniej zbyt długo - to dla mnie bardzo wiele znaczy!!!
      Dziękuję za wizytę i przemiły komentarz, pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Podziwiałam już te śliczne prace na blogu Justynki ale i tutaj też się nimi zachwycam. Obie tworzycie niesamowite prace, w których zawsze można odkryć coś co zachwyci.
    Tak się zastanawiam, że moje wyroby w porównaniu z Waszymi to druga a może i trzecia liga:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Amuszka to Ty się może już przestań zastanawiać - Twoje wyroby są ponad jakąkolwiek klasyfikacją - są cudowne i tworzone z wielkim sercem i to się liczy najbardziej. Nie można porównywać trzech różnych technik bo każda jest inna a ja uważam że to właśnie Wasze prace są wykonane po mistrzowsku a ich stworzenie wymaga dużego nakładu bardzo cierpliwej pracy, czasu, talentu i serca.
      Każdy tworzy jak umie najlepiej, jedne techniki są bardziej spektakularne inne mniej ale to, co jest najważniejsze - tworzymy bo to nasza pasja a pasja rodzi się w sercach :-)))
      Uściski gorące dla Ciebie!!!

      Usuń
  13. Podziwiam prace Was obu! Na każdym kroku widać perfekcjonizm i wkładane serce. A w prawdziwym rękodziele przecież o to chodzi. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać Twoje słowa Alinko - dziękujemy że tak pięknie podsumowałaś naszą pracę - to bardzo wzruszające słowa :-)))
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  14. Jejku, no po prostu piękne prace. Obie mocno utalentowane, uzdolniony i nie ma się co dziwić, że takie cudeńka poleciały w świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy z całego serca, ogromnie miło gdy doceniacie nasze starania :-))) A prace Justynki rzeczywiście poleciały w świat i zachwyca się nimi mnóstwo Osób.
      Pozdrawiam milutko :-)))

      Usuń
  15. Halinko, wspaniała wymianka dwóch niezwykłych artystek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukłony dla Ciebie Małgosiu za te wspaniałe komplementy - jest nam ogromnie miło :-))) Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  16. Piękna wymianka! Obdarowałyście się cudnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy Basiu, taka wymianka rodzi niezwykłe przeżycia i mnóstwo wspaniałych, pozytywnych emocji :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  17. Wspaniałe prace wykonałyście na wymainkę!!!
    Wielkie brawa dla obu artystek 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna wymianka Halinko, wszystkie prace są prześliczne i pięknie wykonane.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Laleczki są cudne ! I bardzo podoba mi się Twoja skrzynka :)

    OdpowiedzUsuń