poniedziałek, 5 lutego 2024

Bliźniaczki z Farmy - inspiracja dla ITD Collection

 Czeeeść :-)

 

Dzisiaj mam wielką przyjemność przedstawić dwie urocze kózki: M-e-e-e- lanię  i  M-e-e-e-gi.
Melania jest lustrzanym odbiciem Megi a Megi do złudzenia przypomina swoją siostrę - Melanię. 

 


Czy ktoś zgadnie, która jest która? - bo ja się już pogubiłam i sama ich nie rozróżniam. :-o
Poza tym młode kózki to wielkie modniary. Wystroiły się w identyczne kapelutki i z tym samym, słodkim zaciekawieniem pozują do zdjątek. 



 

Sesja farmerska szczególnie przypadła im do gustu, bo fajnie jest poleżeć w niezapominajkach, niczym ... światowej sławy modelki. Tylko popatrzcie -  prawdziwe z nich artystki, wręcz idealny materiał na wybieg - zwłaszcza gdy sesje odbywają się na łonie natury :-)
Jedna dostojnie pozuje na tle wiejskiego domu, druga upodobała sobie dużą oberżę, pokrytą strzechą.
Trzeba przyznać że w sielskich klimatach bardzo im do twarzy a w kontakcie z obiektywem czują się jak... ryby w wodzie. 

 








A tak na poważnie - kózki na dzisiejszych "skorupkach" to powtórka projektu sprzed roku. Kiedy pomysł się podoba i ktoś zapragnie mieć ... "coś na wzór" -  zdarzają mi się tzw "duble".
Dzisiejszy projekt w wersji bliźniaczej powstał na specjalne zamówienie.

W jego realizacji pomogły mi przepiękne grafiki od ITD Collection oraz farby i preparaty marki CADENCE - ze sklepu DREAMS oczywiście :-)

 



Mam nadzieję że sympatyczne bohaterki skradły Wasze serducha, albo chociaż wywołały mały uśmieszek na twarzach.
Ja je pokochałam od pierwszego wejrzenia - jeszcze wtedy, kiedy były uroczymi grafikami na papierze ryżowym. Teraz trudno mi się z nimi rozstać - choć wiem że trafią do bardzo dobrych domów :-)

 

Zostawiam dla wszystkich cieplutkie pozdrowienia,

Inka


4 komentarze: